تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تشریفاتی بحرین و قطر با نتیجه دو بر یک به سود بحرین به پایان رسید.



بحرین تیم برتر میدان بود و در طول 90 دقیقه موفق شد بازی خود را به حریف تحمیل کند و با پیروزی با جام وداع کند. نیمه ی اول، بحرینی ها بازی را بهتر شروع کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه 33 توسط سید شوبار به گل رسیدند. بازی تا پایان نیمه ی اول در اختیار قطر بود ولی شاگردان بلمادی هر چه زدند به در بسته خوردند.

نیمه ی دوم را باز هم قطر بهتر شروع کرد و شاگردان بلمادی سوار بر بازی بودند ولی موفق به گلزنی نمی‌شدند تا اینکه در دقیقه 68،عبدالکریم حسن موفق شد از روی یک ضربه ی ایستگاهی، دروازه ی بحرین را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. با این حال، تلاش قطر برای حفظ تساوی ثمری نداشت و در دقیقه 82، سید جعفر با یک فرار خوب و یک ضربه ی دیدنی، موفق شد گل دوم بحرین را به ثمر برساند تا تیمش ، پیروز میدان شود و جام را با برد به پایان برساند. بدین ترتیب، قطر با 3 شکست و 0 امتیاز در قعر جدول قرار گرفت و بحرین با 2 شکست و یک پیروزی و 3 امتیاز، در رده ی سوم با جام وداع کرد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد