تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، دو تيم عراق و فلسطين، در ورزشگاه کانبرا شهر کانبرا به مصاف يکديگر خواهند رفت.



 این بازی برای عراق بسیار حیاتی خواهد بود در حالی که فلسطین در دیداری تشریفاتی حضور خواهد داشت.

عراق

شاگردان راضی شنیشل در دو دیدار پیشین خود در جام ملت‌های آسیا، یک پیروزی و یک شکست به دست آورده اند و شرایط پیچیده ای در جدول گروه دارند. آنها با 3 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به اردن در رده ی سوم جدول قرار دارند ولی دیداری آسان مقابل فلسطین که از پیش حذف شده پیش رو دارند و این در حالیست که اردن باید به مصاف ژاپن برود. عراق در 5 بازی اخیر خود، 2 شکست، 2 پیروزی و یک تساوی بدست اورده که شکست مقابل تیم ملی کشورمان در دیداری دوستانه پیش از شروع مسابقات، از دیدارهای قابل توجه آنها بوده است. عراق یکی از گزینه های تقابل با ایران در دور بعد در کنار اردن و ژاپن خواهد بود.

فلسطین

اولین حضور فلسطینی ها در جام ملت‌های آسیا، با دو شکست سنگین همراه بوده است. آنها در دیدار اول خود مقابل ژاپن، 4-0 شکست خوردند و در دیدار بعدی مقابل اردن، 5-1 مغلوب شدند. شاگردان الحسن فردا در دیداری تشریفاتی به مصاف عراق خواهند رفت ولی او پس از پایان دیدار پیشین تیمش گفت که در بازی آخر، برای هواداران فلسطین که در استرالیا حضور دارند، تا دقیقه 90 خواهند جنگید تا نتیجه ی مطلوبی کسب کنند و اولین امتیاز تاریخ کشورشان در جام ملت‌های آسیا را به دست آورند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد