تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، دو تيم ژاپن و اردن، در ورزشگاه AAMI شهر ملبورن به مصاف يکديگر خواهند رفت.



کیسوکه هوندا پس از اعتراض به داوری دیدار مقابل فلسطین جریمه شد و سامورایی ها خواهان داوری های بهتری در ادامه ی رقابت‌ها هستند.

ژاپن

شاگردان خاویر آگیره عملکرد خوبی در مسابقات داشته اند و با کسب 6 امتیاز و تفاضل گل +5 و بدون دریافت گل، در صدر جدول گروه D قرار دارند.ژاپن برای قطعی شدن صعودش به دور بعد به عنوان صدرنشین تنها به یک تساوی نیاز دارد و البته در صورت شکست سنگین مقابل اردن و همچنین پیروزی عراق، امکان حذف این تیم نیز وجود دارد که البته بسیار ضعیف است. سامورایی ها در 5 بازی اخیر خود، 5 پیروزی به دست آورده اند و در کل تحت هدایت آگیره عملکرد خوبی به ثبت رسانده اند.آگیره کونو را برای بازی فردا به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

 اردن

شاگردان روی ویلکینس با کسب 3 امتیاز از 2 بازی و به لطف تفاضل گل بهتر در رده ی دوم گروه D قرار دارند. اردن در 5 بازی اخیر خود، 4 شکست داشته و تنها یک پیروزی کسب کرده که در دور دوم گروهی جام ملت ها و مقابل فلسطین، موفق به پیروزی 5-1 شدند. اردن برای صعود به دور بعد، کار سختی پیش روی دارد. عراق باید مقابل فلسطین امتیاز از دست بدهد که احتمال آن بسیار ضعیف است و همچنین اردن باید از ژاپن امتیاز بگیرد. تیم دوم این گروه به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد