تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

رونالدو در مصاحبه ای با ستایش از باشگاه PSG ، از زلاتان به عنوان بهترین مهاجم دنیا یاد کرده است.



به گزارش "تک گل"، زلاتان سابقه بازی برای تیم های بزرگ و مطرحی چون آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسا و میلان را در کارنامه دارد و چند فصلی است که برای پاریس سنت ژرمن به میدان می رود. عدم صعود با تیم ملی سوئد به جام جهانی، از مهمترین عواملی بود که او امسال در میان نامزدهای توپ طلا و حتی تیم سال فیفا قرار نداشت.

رونالدوی برزیلی، امروز در مصاحبه با "Sports Illustrated"به تمجید از زلاتان پرداخت و گفت:" زلاتان شماره 10 را می پوشد اما او مثل یک شماره 9 بازی می کند. فکر می کنم در حال حاضر او بی رقیب باشد. من سال گذشته در چندین نوبت به پاریس برای تماشای بازی های پاریس سنت ژرمن رفتم و بازی زلاتان را هم از نزدیک دیدم. تحرک او در زمین فوق العاده بود. زلاتان بازیکن خیلی خیلی خوبی است و به نظر من بهترین مهاجم دنیاست."

رونالدو در بخشی از این مصاحبه در مورد زیدان گفت:" زیدان بهترین بازیکنی است که در کنارش و نیز مقابلش بازی کرده ام. مردم هر هفته بازی های او را نگاه می کردند و او را مورد تحسین قرار می دادند اما من هر روز در تمرینات با او بودم و از دیدن کارهای او به وجد می آمدم. افتخار می کنم زمانی هم تیمی زیدان بودم. تماشای حرکات او همواره لذببخش بود."

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد