تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم بارسلونا موفق شد در یک بازی سخت و با گل دیر هنگام لیونل مسی ، دیدار رفت کوپادل ری را با نتیجه 1-0 از اتلتیکومادرید ببرد.



در حساس ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا دل ری از ساعت 00:30 دقیقه به وقت تهران و در استادیوم نیوکمپ دو تیم مدعی بارسلونا و اتلتیکو مادرید به فضاوت آقای گونزالس به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه نخست بازی مطابق انتظار با مالکیت آبی اناری ها همراه بود، اما شاگردان سیمئونه با درس گرفتن از شکست هفته پیش خود برابر بارسا تلاش کردند با تمرکز بیشتر در کارهای دفاعی مانع از به ثمر رسیدن گلی زودهنگام برای شاگردان انریکه شوند و از آن سو با استفاده از ضربات کرنر و ایستگاهی و البته استفاده از سرعت آنتونی گریزمان و فرناندو تورس در خط حمله گل خارج از خانه ارزشمندی را به ثمر برسانند.

شاگردان لوئیز انریکه نیز در این نیمه بر خلاف دیدار دو تیم در لالیگا احتیاط بیشتری را در دستور کار خود قرار اده و تلاش کردند تا در ابتدا از دروازه خودی محافظت کرده و سپس با استفاده از حرکات مثلث تهاجمی خود به گل برسند، اما تا پایان نیمه اول این حملات و ضربات نیمار و لوئیز سوارز علی رغم درخشش خیره کننده ایوان راکیتیچ در میانه میدان راه به جایی نبرد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

نیمه دوم بازی نیز داستان مشابهی با نیمه نخست داشت و هر چه به پایان بازی نزدیک تر می شدیم شاگردان سیمئونه با قرار دادن احتیاط در دستور کار خود میل کمتری به هجوم به سمت دروازه بارسا داشته و با دفاع منسجم و مثال زدنی خود مانع از به ثمر رسیدن حملات آبی اناری ها شدند تا اینکه در نهایت بر روی یک اتفاق در دقیقه 83 و اعلام ضربه پنالتی لیونل مسی توانست گلی بسیار ارزشمند را برای شاگردان انریکه در راه صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها به ثمر برساند.

► شرح گل های بازی:

دقیقه 83: برخورد خوان فران بر روی سرجیو بوسکتس را داور مسابقه خطای پنالتی تشخیص داد تا لیونل مسی پس از آن که ضربه پنالتی اش توسط جان اوبلاک مهار شد در ضربه ریباند سر انجام قفل دروازه مادریدی ها را بشکند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد