تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتیجه بازی چین و استرالیا 0-2

 میزبان مسابقات جام ملت های آسیا با برتری دو بر صفر مقابل چین، به نیمه نهایی صعود کرد تا با برنده ژاپن و امارات بازی کند.

 




ساعت 14 به وقت تهران، مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا
ورزشگاه :سان کورپ بریزبن  تماشاچی : 50 هزار نفر
داور : جونگ هیونگ کیم (کره)
اخطار:جدنیاک 20 (استرالیا) ، ژانگ لی 53 (چین)
گل ها: تیم کیهیل 49 و 64 (استرالیا)


استرالیا: رایان، سینزبری، ویلکینسون، فرانیچ، داویدسون، یدیناک، لونگو، برشیانو، لکی، کروسه، کیهیل
سرمربی: آنژی پوستکگلو
چین: وانگ دالی، می فانگ، جانگ لین پنگ، رن هانگ، جانگ چنگ دونگ، وو ژی، جنگ ژی، کای ‏هوی کانگ، جی ژیانگ، سون که، وو لی
سرمربی:آلن پرن


شرح گل:

دقیقه 48... تیم کیهیل ... در شرایطی که یکی از مدافعان تیم چین به دلیل برخورد با بازیکن استرالیایی روی زمین افتاده بود، تیم کیهیل توپ برگشتی را با یک ضربه برگردان در دقیقه 49 به تور دروازه چین دوخت.

دقیقه 59: فرصت عالی برای استرالیا... تیم کیهیل توپ را به درون محوطه جریمه ارسال کرد، متیو لکی بلافاصله با سر توپ را به برشیانو پاس داد و این بازیکن از بیرون 6 قدم توپ را به بالای دروازه زد.

دقیقه 62 : یک فرصت خوب دیگر برای استرالیا از دست رفت. این بار کیهیل زننده گل اول، موقعیت گلزنی داشت که توپ او را چینی ها به کرنز فرستادند. کرنر ارسالی نیز ثمری برای میزبان نداشت.

دقیقه 63 : بازهم فرصت خوب براس استرالیا.. کرنر ارسالی لونگو را داویدسون با ضربه سری زیبا کامل کرد اما دروازه بان چین توپ را دفع کرد و مدافعان نیز دستپاچه آن را راهی کرنر کردند.

دقیقه 64 : گلللللللللل گلللللللللللللللل.. تیم کیهیل..

شرح گل: نفوذ داویدسون از چپ و ارسال زیبای این بازیکن را تیم کیهیل با پروازی بلند و ضربه سری دقیق به گل دوم استرالیا تبدیل کرد.

دقیقه 70 : اولین خطر برای چین... ضربه سر ژیانگ را مت رایان دروازه بان استرالیا به کرنر فرستاد.

دقیقه 78: نفوذ وو ژی از راست، با پاس به عقب خوب این بازیکن همراه بود اما پیش از رسیدن مهاجم چین به توپ، ویلکینسون توپ را به بیرون محوطه جریمه دفع کرد.

دقیقه 82: فرصت عالی برای استرالیا توسط میلیگان، پاس بسیار خوب کروسه به میلیگان رسید و این بازیکن در مصاف تک به تک با دروازه بان چین، توپ را به بدن وانگ دالی کوبید.

دقیقه 83 : این بار کروسه بود که از چپ نفوذ کرد و پس از جا گذاشتن مدافع مستقیم خود، اقدام به شوتزنی کرد اما باز هم وانگ دالی بود که این توپ را دفع کرد.

دقیقه 88: فرصت عالی برای گل سوم استرالیا. این بار در بیرون محوطه جریمه، میلیگان ضربه ای فنی را به سمت دروازه چین شلیک کرد و در حالیکه توپ می رفت تا در کنج دروازه چین قرار بگیرد، وانگ دالی با نوک انگشتانش توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 93: پایان بازی با برتری 2-0 استرالیا و صعود این تیم به نیمه نهایی.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد