تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اودگارد ستاره نروژی طی مصاحبه ای اعلام کرد باورم نمیشه به رئال آمده ام.



ستاره 16 ساله و آینده دار نروژی، پس از بررسی شرایط چندین باشگاه بزرگ اروپایی، سرانجام با قراردادی 6 ساله به ارزش سه میلیون یورو به رئال پیوست.نکته جالب در اینجاست که از سوی باشگاه رئال مادرید، شغلی برای پدر اودگارد در باشگاه نیز در نظر گرفته شده است. نابغه نروژی، پس از امضای قرارداد با رئال، همراه با امیلیو بوتراگنیو در نشستی خبری شرکت کرد و به سوالات پاسخ گفت:

چرا رئال را انتخاب کردید؟

این بهترین انتخاب ممکن بود برای اینکه یک گام به جلوی مهم در فوتبالم بردارم. در رئال بهترین شانس های ممکن برای موفقیت را در اختیار خواهم داشت.

ملاقات با بازیکنان رئال

بله؛ در کمپ والدبباس با آنها دیدار کردم. گفتگو های بین من و بازیکنان رئال، بین من و آنها می ماند.

بازی در تیم اول

می خواهم بهترین بازی های ممکن را انجام دهم. برایم مهم نیست فعلا در تیم اول باشم یا دوم.

بارسلونا

در مادرید از من بهترین استقبال را کردند و در اینجا احساس بودن در خانه را دارم.

رئال مادرید

پیوستن به این باشگاه، رویایی بود که محقق شد.هنوز این اتفاق را باور نمی کنم.پوشیدن پیراهن بزرگترین باشگاه جهان یک افتخار است.

فشار و استرس

شکی نیست که بازی در رئال، بسیار متفاوت تر و پرفشارتر از نروژ است. فعلا می خواهم سخت تمرین کنم و امیدوارم که همه چیز به خوبی پیش برود. مصدومیت کوچکی هم داشتم که خوشبختانه برطرف شده است.

رونالدو یا مسی؟

من رونالدو را به مسی ترجیح می دهم. رونالدو بهترین بازیکن دنیاست البته رئال بازیکنان بزرگی مثل بیل و ایسکو نیز دارد.

تمرینات

با تیم دوم رئال و همچنین برخی مواقع با تیم اول تمرین خواهم کرد. اگر از سوی آنچلوتی برای بازی در تیم اول دعوت شوم، اتفاقی وصف ناشدنی خواهد بود. اینکه زیر نظر زیدان که زمانی بهترین بازیکن جهان بود، تمرین خواهم کرد نیز یک مزیت بزرگ است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد