تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتیجه بازی کوردوبا و رئال مادرید 1-2

رئال مادرید در هفته نوزدهم لالیگا توانست با نتیجه 2 بر 1 در خانه کوردوبا پیروز شود.

 

 رئال مادرید در شرایطی به مصاف کوردوبا آمده بود که می دانست بر حسب یک پیشینه تاریخی، کار دشواری پیش رو دارد. رئال هرگز با اختلاف بیش از یک گل در زمین کوردوبا پیروز نشده بود و در این بازی نیز چنین اتفاقی رخ داد.

بازی هنوز به دقیقه یک نرسیده بود که کوردوبا به یک پنالتی بادآورده رسید.شوت محکم به به، پس از برخورد به دستان راموس در درون محوطه جریمه، منحرف شد که داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. راموس در این صحنه کارت زرد دریافت کرد. پنالتی را نبیل قیلاس الجزایری به گل تبدیل کرد.


رئال برای جبران گل خورده جلو کشید اما این کوردوبا بود که دو موقعیت دیگر برای گلزنی را توسط به به از دست داد. اولین خطر جدی رئالی ها را رونالدو در دقیقه 24 بدست آورد که ضربه کاشته او، با اختلاف زیادی به بیرون رفت.سه دقیقه بعد، سرانجام فشار رئال نتیجه داد و این تیم روی یک ضربه کرنر به گل تساوی دست یافت. ضربه کرنر را خامس روی دروازه ارسال کرد، گرت بیل روی توپ با سر اثر گذاشت و در دهانه دروازه، کریم بنزما توپ را به گل تبدیل کرد.




در ادامه نیمه اول، رئال یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشت که آنها را از دست داد تا دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن بروند.

نیمه دوم را بر خلاف انتظارات، کوردوبا هجومی آغاز کرد و بارها روی حرکات به به و کارتابیا در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما کاسیاس و در یک صحنه در دقیقه 68، تیر دروازه، مانع از فروپاشی دروازه رئال شد. در سی دقیقه ابتدایی نیمه دوم، کوردوبا با حمایت 25 هزار هوادارش، فشار زیادی به روی دروازه رئال وارد کرد اما بی تجربگی بازیکنانش مانع از دستیابی این تیم به گل می شد.



در دقیقه 83 کار رئال برای کسب پیروزی دشوار تر نیز شد. رونالدو درون محوطه جریمه، مدافع مستقیمش ادیمار را به شدت مضروب کرد و با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد. با این حال، بازیکنان رئال دست از حمله برنداشتند. آنها که در 10 دقیقه پایانی و با آمدن ایارامندی، خسه و کوئنترائو، بهتر و روانتر بازی می کردند، سرانجام در شرایطی که 10 نفره بودند به گل دوم دست یافتند.

بیل ضربه خطایی را که خودش بدست آورده بود را به دیوار دفاعی کوردوبا کوبید، در واقع توپ به دستان کارتابیا برخورد کرده بود. داور این صحنه را پنالتی اعلام کرد و با دادن کارت زرد دوم، این بازیکن را از زمین اخراج کرد تا هر دو تیم 10 نفره بازی را ادامه دهند. پنالتی را بیل با خونسردی به گل تبدیل کرد تا رئال در روزی که چندان شایسته برد نبود، به یک پیروزی ارزشمند دست یابد و صدر جدول را همچنان در اختیار داشته باشد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد