تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتیجه بازی الچه و بارسلونا 0-6

الچه در خانه شش تایی شد.



به گزارش "تک گل"، مسی و نیمار هر کدام در این دیدار دو گل به ثمر رساندند تا در این پیروزی پرگل بیشترین نقش را داشته باشند. بارسا با این برد 48 امتیازی شد و به یک امتیازی رئال رسید.

بازی با برتری بارسا آغاز شد اما بعد از اینکه ستاره های آبی و اناری یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، بازیکنان حریف هم موقعیت های خطرناکی روی دروازه این تیم ایجاد کردند که با درخشش کلودیو براوو دفع شد.

سرانجام در دقیقه 36، روی یک ضربه ایستگاهی، جرارد پیکه بارسا را پیش انداخت. ارسال مسی، داخل محوطه جریمه به پیکه رسید و او بعد از یک کنترل خوب با سینه، بازیکن حریف را از پیش رو برداشت و با ضربه ای محکم، دروازه را باز کرد. در نیمه اول موقعیت دیگری ایجاد نشد تا این نیمه با برتری 1-0 بارسا به پایان برسد.

تیم میهمان نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 55 به گل دوم رسید. خطای بازیکنان الچه، یک ضربه پنالتی نصیب بارسا کرد که مسی آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

دو دقیقه بعد، فیضل فجر با خطا روی رافینیا، دومین کارت زردش را دریافت و از بازی اخراج شد تا کار برای الچه دشوارتر شود.

بارسا به لطف یک یار بیشتر، کاملا بر بازی مسلط شد و در دقیقه 69، حساب کار را 3-0 کرد. حرکت خوب از مسی و پاس در عمق او برای نیمار، ستاره برزیلی را با دروازه بان تک به تک کرد و او هم با یک بغل پای دقیق، گل سوم را به ثمر رساند.

تنها دو دقیقه بعد، مسی بار دیگر نیمار را در موقعیت گلزنی قرار داد. ستاره آرژانتینی این بار با یک پاس چیپ تماشایی، مدافعان حریف را فریب داد و نیمار با یک ضربه تماشایی، توپ را به قعر دروازه فرستاد.

علی رغم زدن چهار گل، حملات بارسا ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 88، پاس در عمق بارترا، مسی در محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد و او هم در حالی که یک بازیکن حریف را در مقابل داشت، با یک ضربه بغل پا، حساب کار را 5-0 کرد.

اما این هم پایان کار نبود و در وقت های تلف شده، فرار نیمار روی یک ضد حمله و پاس در عرض او برای پدرو، ستاره اسپانیایی را با دروازه بان تک به تک کرد و او هم با یک بغل پا، به راحتی دروازه را باز کرد. به این ترتیب، بارسا بعد از پیروزی 9-0 مقابل الچه در مجموع دو دیدار در کوپا دل ری، در لالیگا هم 6 بار دروازه این تیم را باز کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد