تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اینترمیلان مقابل در دقیقه 94 تسلیم شد و یک شکست خانگی را تجربه کرد.




به گزارش "تک گل"، اینتر در ورزشگاه سن سیرو برای کسب سه امتیاز به مصاف تورینو آمده بود؛ تورینویی که از 4 بازی قبلی خود موفق به کسب 8 امتیاز شده بود و تیم آماده ای نیز نشان می داد. اینتر نیز از 4 بازی قبلی خود 6 امتیاز کسب کرده بود و بخصوص پس از شکست دادن سامپدوریا در کوپا ایتالیا، از روحیه ای مناسب برخوردار بود.


بازی در نیمه اول با میدانداری اینتر شروع شد اما اولین خطر جدی را پودولسکی در دقیقه 13 خلق کرد. او روی پاس پالاسیو، فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما دروازه بان تورینو مانع از این امر شد.بازی در ادامه نیمه اول تا دقیقه 40 بدون حادثه خاصی سپری شد . در این لحظه، ایکاردی روی سانتر دامبروتزیو با ضربه سر دروازه تورینیو را تهدید کرد اما این ضربه نیز برای نراتزوری ثمری نداشت. در نهایت، نیمه اول بدون گل خاتمه یافت.


نیمه دوم نیز با حملات اینتر آغاز شد و در دقیقه 51 این تیم روی شلیک محکم پودولسکی می توانست صاحب گل شود که بازهم دروازه بان تورینو توپ را راهی کرنر کرد. 5 دقیقه بعد، ژردان شقیری بجای دامبروتزیو وارد زمین شد تا حملات اینتر گسترده تر شود اما این تورینو بود که در دقایق 62 و 64 دو موقعیت خوب را توسط بناسی و کوالیارلا از دست داد.

دقیقه 66 پودولسکی به تصمیم مانچینی از بازی خارج شد و به جای او، دونکور وارد زمین شد. دقیقه 73 شوت پالاسیو که پس از برخورد به مدافعان تورینو منحرف شده بود به شقیری رسید اما این بازیکن نتوانست از این موقعیت خوب استفاده کند بدین ترتیب فرصت خوبی برای اینتر از دست رفت.

در حالیکه همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند، مورتی روی یک ضربه کرنر با ضربه سر دروازه اینتر را گشود تا آب سردی باشد بر روی هواداران و بازیکنان اینتر در ورزشگاه سن سیرو. روی این گل اثر گذاری ماکسی لوپز نیز بی تاثیر نبود. اینتر با این شکست 26 امتیازی باقی ماند و تورینو به امتیاز 25 رسید

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد