تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم یوونتوس با گل های پوگبا و اشتاینر توانست ، مهمان خود را با دو گل بدرقه کند.



به گزارش "تک گل"، یوونتوس که با فاصله 5 امتیازی با رم، خود را در حاشیه امنیت مناسبی می دید، برای کسب یک سه امتیاز دیگر و افزایش فاصله خود با رم به 8 امتیاز، به مصاف کیه وو آمد. کیه وو از 4 بازی آخر خود تنها 4 امتیاز کسب کرده بود؛ در حالیکه یووه، 10 امتیاز از 12 امتیاز ممکن را به دست آورده بود.

بازی طبق انتظار با حملات یووه آغاز شد و ته وز در دقیقه 13 اولین خطر جدی را روی دروازه کیه وو خلق کرد که ثمری نداشت. میزبان در نیمه اول حداق 5 فرصت گلزنی توسط کیه لینی(2بار)، ویدال ، پوگبا و موراتا خلق کرد که با بدشانسی هیچکدامشان راهی به دروازه کیه وو نیافتند. در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در نیمه دوم، سرانجام این پوگبا بود که در دقیقه 60 با خلاقیت فردی خود و با یک شلیک پای چپ استثنایی، قفل دروازه کیه وو را گشود و کار را برای یوونتوس ساده تر کرد. در ادامه و در دقیقه 73، یوونتوس بار دیگر به گل دست یافت و این بار لیش اشتاینر بود که پیام آور شادی برای هواداران بانوی پیر بود.
نقش اساسی روی این گل را پوگبا ایفا کرد. کنترل خوب توپ درون محوطه جریمه و سپس یک ضربه روی پای عالی، باعث شد تا دروازه بان کیه وو تنها مجبور به مشت کردن توپ شود و در ریباند، لیش اشتاینر کار را برای یووه تمام کرد.

در ادامه، حملات یووه گلی را در بر نداشت و این تیم با همان پیروزی 2-0 مجموع امتیازات خود را به 49 رساند. حالا یوونتوسی ها به تماشای بازی دشوار امشب رم در زمین فیورنتینا خواهند نشست تا بلکه با یک لغزش دیگر از سوی جالوروسی، حاشیه امنیتشان بیشتر از قبل شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد