تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

میزبان مسابقات موفق شد حریف خود امارات را با نتیجه 2 بر 0 شکست دهد و به فینال جام راه پیدا کند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، تیم‌ملی فوتبال استرالیا در بازی دوم نیمه نهایی پیش چشم هوادارانش بلافاصله به گل رسید و در دقیقه 13 نتیجه را 2 برابر کرد تا اینطور به نظر برسد که صعود آنها به دور بعدی قطعی است. پس از به ثمر رساندن گل دوم، کنترل بازی کاملا در اختیار استرالیایی ها قرار گرفت و آنها تا پایان نیمه ی اول، موفق شدند به راحتی نتیجه را حفظ کنند.

نیمه ی دوم نیز با برتری استرالیا شروع شد و آنها توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی با گذشت 10 دقیقه، کم کم امارات موفق شد توپ و میدان را از آن خود کند و چندین خطر بر روی دروازه استرالیا ایجاد کرد که البته راه به جایی نبرد. در پایان استرالیا با نتیجه 2-0 پیروز میدان شد و موفق شد به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کند.

ورزشگاه: شهر نیوکاسل ، تماشاچی: 33هزارنفر؛ داور: روشن ایرماتوف(ازبکستان)

گل‌ها: ترنت ساینسبوری (3)، جاسون دیویدسون (14) برای استرالیا

استرالیا(3ـ3ـ4): برایان، دیوید سون، سیمف بری، ایوانوویچ، فرانچیچ، لونگو، جدمیاک، میلیزان، لکی، کروس، کیهیل
سرمربی: آنگه پوستکگلو

امارات(3ـ3ـ4): ماجد ناصر، ولید عباس، محمد سالم، صنقور، محمد احمد، خمیس، عامر، محمد عبدالرحمن، عمر عبدالرحمن، علی مبخوت، احمد خلیل
سرمربی: مهدی علی

شرح گل:

1 ـ صفر (استرالیا): کرنر ارسالی از جناح راست توسط سیمف بری در دقیقه 4 به گل اول بازی تبدیل شد.


2 ـ صفر (استرالیا): گل دوم استرالیا دهمین گل یک بازیکن متفاوت برای استرالیا بود. فرانچیچ توپ را از عمر عبدالرحمان دزدید و به کیهیل پاس داد و توپ در شلوغی جلوی دروازه به دیوید سون رسید و او دروازه امارات را برای بار دوم باز کرد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد