تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

امشب از ساعت 23:15 دقیقه ، اتلتیکومادرید در زمین خود میزبان بارسلونا خواهد بود. این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری انجام می شود.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، دیدار رفت بین دو تیم ، با برتری 1 بر 0 به نفع بارسلونا با تک گل لیونل مسی در دقایق پایانی به پایان رسید.


اتلتیکومادرید

شاگردان دیگو سیمئونه در حالی میزبان بارسلونا هستند که در این فصل، نتایج خوبی مقابل این تیم کسب نکرده اند. اتلتیکو در لالیگا به مصاف بارسا رفت که شاگردان انریکه موفق شدند 3-1 آنها را شکست دهند. همچنین در دیدار رفت نیز بارسا موفق شد با گل دقایق پایانی مسی، 1-0 آنها را شکست دهد. این نتایج، بر خلاف نتایج سال گذشته است که سفید و قرمزپوشان، مقابل بارسا خیلی خوب کار کردند و در چندین مقطع از جمله لیگ قهرمانانف موفق به متوقف و حذف کردن حریف خود شدند. اتلتیکو در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی داشته که 2 شکست متعلق به دو دیدار مقابل بارسا و تساوی متعلق به دیدار مقابل رئال مادرید بوده است.این روزها، اتلتیکو تقویم سختی را سپری کرده و با تیم‌های قدرتمندی روبرو شده است.



بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه برای رسیدن به نیمه نهایی کوپا دل ری، باید امشب از حریف خود حداقل یک تساوی کسب کنند. برخلاف فصل قبل، آنها این فصل مقابل اتلتیکو عملکرد بهتری داشته اند و تا به حال دو بار موفق به شکست دادن آنها شده‌اند. خط حمله ی بارسا متشکل از مسی، نیمار و سوارز، روزهای خوبی را سپری می‌کند و آمار آنها حداقل از مثلث حریف، یعنی بیل، بنزما و رونالدو، بهتر بوده است. انریکه با اتکا به همین مثلث، در دیدارهای قبل به شدت اتلتیکو را اذیت کرده است. بارسا روزهای خوبی را سپری می‌کند و در 5 بازی اخیر خود، 5 پیروزی کسب کرده است. آبی اناری ها مصدوم خاصی برای این بازی ندارند و با ترکیب اصلی خود در میدان ظاهر خواهند شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد