تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار برگشت کوپا دل ری اسپانیا بین تیم های اتلتیکومادرید و بارسلونا با برد 2-3 بارسلونا به پایان رسید.



نیمه نخست را شاگردان دیگو سیمئونه همچون بازی برگشت برابر رئال مادرید در مرحله گذشته تهاجمی آغاز کرده تا باز هم فرناندو تورس در دقیقه اول بازی همچون نیمه های اول و دوم بازی برابر رئال اتلتیکو را پیش بیندازد. پس از این گل و در حالی که تیم میزبان با حمایت هواداران خود به دنبال گل دوم بود ضد حمله سریع آبی اناری ها با حرکت مثلث تهاجمی این تیم کار را به تساوی کشاند.

علی رغم گل تساوی شاگردان سیمئونه دست از تلاش برنداشته و در حالی که نیمار با شروع مجدد استثنایی مارک تراستگن در آستانه گل دوم خود نیز قرار داشت توسط خوان فران در موقعیتی مشکوک صاحب یک ضربه پنالتی شدند تا امید های روخی بلانکوس برای صعود به نیمه نهایی زنده باقی بماند.

در حالی که پس از گل دوم اتلتیکو بازی تا حدی به تعادل کشیده شده بود و همگان منتظر نیمه دوم مسابقه بودند بر روی اشتباه ژائو میراندا بر روی ضربه کرنر شاگردان انریکه باز هم کار را به تساوی کشیدند و پس از آن نیز در برگشت توپی که قرمز پوشان میزبان اعتقاد به دومین خطای پنالتی بازی داشتند در موقعیتی همانند گل اول بارسا این نیمار بود که تا حد زیادی خیال هواداران بارسا را برای صعود به مرحله نیمه نهایی آسوده کرد.

نیمه دوم بازی در شوک اخراج گابی کاپیتان اتلتیکو آغاز شد بازیکنی که با داشتن یک کارت زرد و به دلیل اتفاقات رخ داده در رختکن بازی که از دید تصاویر تلویزیونی به دور مانده بود آغاز شد. شاگردان سیمئونه که 10 نفره شده بودند و برای صعود به سه گل نیاز داشتند دیگر تلاش آن چنانی نکرده و از آن سو آبی اناری ها نیز با کنترل بازی انرژی خود را برای مسابقات آینده ذخیره کردند تا در تنها اتفاقات این نیمه بتوان به حرکت فوق العاده عجیب آردا توران در پرتاب کفش خود به سمت کمک داور بازی و اخراج ماریو سوارز به علت تکل خشن بر روی لیونل مسی  و البته بازی بی اندازه خشن شاگردان سیمئونه که با دریافت هشت کارت زرد همراه بود، اشاره کرد.

► شرح گل های بازی:

دقیقه 1 (1-0، فرناندو تورس): در ثانیه 42 بازی پس از قطع توپ به موقع سیکوئرا فرناندو تورس همچون دیدار برابر رئال مادرید با جا گذاشتن ماسکرانو و ضربه فوق العاده حرفه ای و دقیق به گوشه دروازه خیلی زود شاگردان سیمئونه را برای صعود به نیمه نهایی امیدوار کرد.

دقیقه 9 (1-1، نیمار): ضد حمله سریع مثلث خط حمله بارسا با حرکت انفرادی لئو مسی و پاس بیرون پای تماشایی لوئیز سوارز همراه شد تا نیمار همچون دیدار های گذشته برابر اتلتیکو این بار هم با بغل پایی دقیق کار را به تساوی بکشاند.

دقیقه 30( 2-1، رائول گارسیا): برخورد مشکوک خوان فران با خاویر ماسکرانو بر روی خط محوطه جریمه را داور مسابقه خطای پنالتی تشخیص داد تا رائول گارسیا با ضربه دقیق خود باز هم اتلتیکو را پیش بیندازد.

دقیقه 31: (2-2، میراندا) کرنر ایوان راکیتیچ با ضربه سر سرجیو بوسکتس همراه شد تا ژائو میراندا مدافع اتلتیکو در آستانه دروازه به اشتباه برای بار دوم کار را به تساوی بکشاند.

دقیقه 41 (2-3، نیمار): پس از برخورد مشکوک ضربه گریزمان به حوردی آلبا در محوطه جریمه بارسا شاگردان انریکه ضد حمله ای سریع را ترتیب دادند تا خود جوردی  آلبا با شروعی فوق العاده سریع توپ را در آستانه دروازه به نیمار برساند تا باز هم این فوق ستاره برزیلی در خونسردی کامل دروازه اتلتیکو را فرو بریزد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد