تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی تیم بارسلونا (انریکه) بعد از برد مقابل اتلتیکومادرید در مصاحبه ای اظهار کرد دلیل تعویض نیمار بخاطر شدت خشونت بازی بود.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، در حالی که 13 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، ستاره ی برزیلی جای خود را به پدرو داد. نیمار به شدت توسط هواداران اتلتیکو هو شد و بارها و بارها با بازیکنان این تیم درگیر شد.

انریکه در جمع خبرنگاران گفت:" تیم من مشخصا بر بازی مسلط بود. ما در زمین‌هایی که توپ مثل خرگوش می‌پرد، تخصص داریم. نیمار همیشه همینگونه است. او خیلی مطمئن حمله می‌کند و در دفاع و حمله کمک زیادی به ما می‌کند. سبک بازی او با چرخش‌ها و سرعت بالایش، باعث شد تا عملکرد خیلی خوبی داشته باشد."

انریکه ادامه داد:" اتلتیکو تیم بسیار خوبی است. دیگو سیمئونه عملکرد خیلی خوبی به همراه آنها داشته است. در این بازی، ما از فرم و آمادگی بالایمان سود بردیم. توپ و میدان در اختیار ما بود زیرا حریف یک قدم از ما عقب تر بود. انتظار چنین بازی را داشتیم ولی ضدحمله زدن به این تیم خیلی سخت بود و به علاوه گل خوردن در دقیقه یک را هم باید به این موضوع اضافه کرد. نیمار را به این دلیل در اواخر بازی بیرون کشیدم که بازی از حالت عادی خارج شده بود و خیلی پرتنش بود. تنها شنیدم که گابی اخراج شده و دلیل آن را نمی‌دانم."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد