تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" از ساعت 20:30 دقیقه امشب به وقت تهران پس از جدال تماشایی و پرحاشیه چهارشنبه شب خود برابر بارسلونا و در آستانه دربی هفته آینده مادرید در آب و هوایی بارانی و زمین نامساعد استادیوم ایبورا به مصاف تیم رده هشتمی ایبار رفتند.



نیمه نخست بازی را همچون مسابقات اخیر برابر بارسلونا و رئال مادرید شاگردان سیمئونه فوق العاده تهاجمی آغاز کردند و خیلی زود توسط آنتونی گریزمان ستاره آماده و فرانسوی این روزهای خود گل اول مسابقه را به ثمر رساندند.

پس از این گل و علی رغم برتری روخی بلانکوس باز هم میهمان خاکستری پوش میدان بود که به حملات خود ادامه داد و توانست پیش از رسیدن به دقیقه  سی ام بازی توسط مهاجم کروات خود دو گل دیگر به ثمر رسانده تا خیلی زود  خیال خود را از بابت کسب این سه امتیاز روحیه بخش و خارج از خانه راحت کند .

نیمه دوم بازی با ادامه یافتن شرایط نامساعد جوی و زمین مسابقه از یک سو و مشخص شدن سرنوشت پیروز میدان بازی کسل کننده دو تیم را به همراه داشت و شاگردان سیمئونه که با توجه به دیدار خود در چهارشنبه شب در بهترین شرایط آمادگی جسمانی قرار نداشتند، دست به کنترل بازی زده و از آن سو تیم ایبار نیز علی رغم در اختیار داشتن مالکیت توپ نتوانست  به غیر از تک گل خود در دقیقه 90 بازی خطری را متوجه دروازه میگل آنخل مویا کند، تا در نهایت روخی بلانکوس ها با همان سه گل نیمه اول سه امتیاز این مسابقه خارج از خانه را در آستانه دربی فوق العاده حساس شهر مادرید در استادیوم ویسنته کالدرون به دست بیاورد.

► شرح گل های بازی:

دقیقه 7 (0-1، گریزمان): پاس رائول گارسیا را آنتونی گریزمان با ضربه زمینی و دقیق پای چپ خود به گل اول شاگردان سیمنئونه در این مسابقه تبدیل کرد.

دقیقه 23 ( 0-2، مانژوکیچ): سانتر آنتونی گریزمان را این بار ماریو مانژوکیچ که در دیدار برابر بارسلونا استراحت کرده بود، با ضربه زمینی و پای راست خود به گل دوم این بازی مبدل کرد.

دقیقه 25 (0-3، مانژوکیچ): پس از یک فعل و انفعال در محوطه جریمه ایبار باز هم توپ به مانژوکیچ رسید تا این بار هم در صحنه ای مشابه با گل دوم این مهاجم کروات دروازه ایبار را برای بار سوم فرو بریزد.

دقیقه 89 ( 1-3، پیاواکاری): فدریکو پیاواکاری مهاجم نوک ایبار توانست با ضربه سر خود بر روی سانتر سائول هافبک چپ ایبار خیلی دیر یکی از گل های خورده تیم میزبان را جبران کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد