تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم های بارسلونا و ویارئال امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، در استادیوم نیوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، زیردریایی های زرد فصل خوبی را تا به اینجا سپری کرده اند و حالا قصد دارند در نوکمپ تاریخ سازی کنند.

بارسلونا

شاگردان لویئس انریکه با کسب 47 امتیاز از 20 بازی، در رده ی دوم جدول قرار دارند. بارسا در هفته های اخیر، عملکرد بسیار خوبی در لیگ و کوپا دل ری داشته و حریفان خود را یکی پس از دیگری، با نتایج پرگل پشت سر گذاشته است. در حقیقت، بارسا در 5 بازی اخیر، 5 پیروزی کسب کرده که 2 پیروزی آن متعلق به دیدار مقابل اتلتیکومادرید است. زوج نیمار، سوارز و مسی، در روزهای اوجش به سر می‌برد و انتظار می‌رود این سه بار دیگر با درخشش، بتوانند حریف خود را در هم بکوبند. داگلاس و توماس فرمائلن، مصدومین بارسا هستند و آبی اناری ها تقریبا ترکیب اصلی خود را در اختیار دارند.

ویارئال

زیردریایی های زرد با کسب 38 امتیاز از 20 بازی، در رده ی ششم جدول لالیگا قرار دارند. آنها تا به اینجای کار، فصل بسیار خوبی را سپری کرده اند. در حقیقت، در 18 بازی اخیر شکستی متحمل نشده اند و در 5 بازی اخیر، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند. با این حال، ویارئال مقابل بارسا آمار خوبی ندارد. در 5 بازی اخیر بین دو تیم، 4 پیروزی سهم بارسا بوده و تنها یک بازی به تساوی کشیده شده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد