تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بازی اودینزه و یوونتوس با نتیجه 0-0 به پایان رسید.



اودینزه به عنوان میزبان این بازی در شرایطی به مصاف یوونتوس آمده بود که از 4 بازی قبلی خود 5 امتیاز اندوخته بود و با 27 امتیاز در رده دهم قرار داشت در سویی دیگر، یوونتوس از 4 بازی قبلی خود سه برد و یک تساوی کسب کرده بود و همچون هفته های گذشته، صدر جدول را با حاشیه امنیت خوبی در اختیار داشت.

اولین خطر بازی را برونو فرناندز روی دروازه یووه خلق کرد اما در حالتی تک به تک، بوفون ضربه این بازیکن را برگشت داد. در ادامه، یووه سه بار توسط پوگبا، ته وز و یورنته فرصت گلزنی داشت که بخصوص ضربه سر یورنته می توانست گل اول را برای صدرنشین به همراه داشته باشد اما با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

برونو فرناندز بازهم خالق موقعیت بعدی اودینزه بود اما ضربه بی دقت او به بیرون رفت. شاید بهترین فرصت اودینزه را دی ناتاله در دقیقه 29 از دست داد. او نیز در موقعیتی تک به تک در مقابل بوفون ناموفق بود تا این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

نیمه دوم نیز تقریبا در اختیار یوونتوس قرار داشت و در دقیقه 57، یورنته می توانست یووه را پیش بیندازد اما ضربه سر او روی سانتر پریرا به تیرک دروازه اودینزه برخورد کرد. در این صحنه به نظر می رسید توپ وارد دروازه شود اما اینگونه نشد.

یوونتوس با وجود فشار زیادی که روی اودینزه وارد کرده بود اما از خلق موقعیت جدی عاجز بود تا اینکه در دقیقه 84 روی همکاری خوب موراتا و یورنته، ته وز درون محوطه جریمه در بهترین موقعیت برای گلزنی قرار گرفت اما ضربه پای چپ این بازیکن با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا یوونتوس 50 امتیازی شود و فاصله اش با رم همان 7 امتیازی باقی بماند.







ديدار تيم هاي کيه وو و ناپولي، لحظاتي پيش با نتيجه 2-1 به نفع ناپولي خاتمه يافت.

ناپولی در شرایطی به مصاف کیه وو آمده بود که از 4 بازی قبلی خود، سه برد و یک شکست را تجربه کرده بود و در رده سوم جدول قرار داشت. کیه وو نیز با کسب تنها 18 امتیاز در رده هجدهم قرار داشت و از 4 بازی قبلی خود 2 امتیاز کسب کرده بود.

بازی با حملات ناپولی آغاز شد و پس از اینکه هیگواین یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد، "سزار"، مدافع کیه وو به کمک ناپولی آمد و با یک گل به خودی، زمینه ساز پیش افتادن این تیم شد. ضربه هیگواین در دقیقه 17 پس از برخورد به دروازه بان و سزار، وارد دروازه کیه وو شد.

 8 دقیقه بعد، پلیسیر موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.سانتر ارسالی از جناح چپ را این بار، دروازه بان ناپولی ناقص دفع کرد و توپ با برخورد به بدن پلیسیر وارد دروازه ناپولی شد تا بازی 1-1 مساوی شود. کمی بعد، هیگواین در موقعیت تک به تکی دیگر، با خودخواهی توپ را به آسمان کوبید و حاضر نشد ده گوژمان را که در موقعیتی بهتر قرار داشت صاحب توپ کند. در ادامه، هر دو تیم فرصت های نصفه و نیمه ای داشتند که حاصلی برایشان نداشت تا نیمه اول 1-1 به اتمام برسد.

نیمه دوم با حملات ناپولی آغاز شد و در دقیقه 51 گابیادینی می توانست گل دوم را برای میهمان به ثمر برساند که اینگونه نشد. یک دقیقه بعد، زوکانوویچ در مصاف تک به تک با دروازه بان ناپولی توپ را به گل تبدیل نکرد تا بازی همچنان 1-1 دنبال شود.



گابیادینی در ادامه دو موقعیت خوب را از دست داد تا اینکه خودش در دقیقه 62 با ضربه ای دقیق توپ رابه کنج دروازه بیزاری چسباند. بدین ترتیب ناپولی 2-1 از میهمانش پیش افتاد.

کیه وو برای جبران گل به جلو کشید اما ایده خاصی برای گلزنی به ناپولی نداشت و میهمان با دفاعی منسجم تک تک حملات کیه وو را بی اثر می گذاشت؛ در حالیکه در چندین صحنه روی ضد حملات می توانست به گل سوم نیز دست یابد.

بهترین موقعیت کیه وو برای به تساوی کشیده شدن بازی در دقیقه 93 رخ داد که رادووانویچ در مصافی تک به تک با دروازه بان ناپولی، موفق به گل کردن توپ نشد تا در نهایت این بازی با همین نتیجه 2-1 به اتمام برسد. بدین ترتیب ناپولی با 39 امتیاز جایگاه سوم خود را مستحکم تر کرد.


در سایر دیدارهای این هفته نتایج زیر بدست امد:

چزنا 2-1 لاتزیو
آتالانتا 2-1 کالیاری
تورینو 5-1 سامپدوریا
پالرمو 2-1 هلاوس ورونا

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد