تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

انریکه، سرمربي بارسلونا به تمجيد از مسي، ستاره ي تيمش پرداخت و عنوان کرد که او در کناره‌ها، عملکرد بهتري از خود نشان مي‌دهد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، در حالی که کاتالان‌ها دو بار مقابل ویارئال عقب افتادند، در نهایت با گل‌های نیمار، مسی و رافینیا موفق شدند 3-2 حریف خود را شکست دهند. مسی در کناره‌ها بازی گرفته شد و بیشتر در پست بازی ساز ظاهر شد و عملکرد درخشانی مقابل ویارئال داشت.

انریکه در جمع خبرنگاران گفت:" بازی کردن مسی در کناره‌ها؟ برای تیم خیلی خوب است و او آزادی تحرکت دارد. ما از او می‌خواهیم با توپ زیاد حرکت کند."

انریکه درباره سوارز گفت:" اینکه یک مهاجم، مدافعین حریف را به عقب وا می‌دارد، بسیار مهم و ضروری است. گلزنی سوارز هم به زودی شروع خواهد شد."

انریکه سپس راجع به رافینیا گفت:" او بازی خیلی خوبی داشت، مثل باقی بازیکنان. این فصل، او باید کمی بیشتر با تیم هماهنگ شود. شکی نیست که به یکی از بازیکنان کلیدی بارسا تبدیل خواهد شد. اینیستا در بهترین پست خود بازی می‌کند، بیشتر رو به مرکز و کمتر سمت کناره ها. خیلی از عملکردش راضی بودم."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد