تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ایجنت دنی آلوس اظهار کرد که این بازیکن آماده جدایی از جمع کاتالون هاست. چون مسئولان بارسلونا برای تمدید قرارداد به این بازیکن هیچ پیشنهادی را نداده اند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، قرارداد مدافع برزیلی در پایان فصل به پایان می‌رسد ولی به نظر می‌رسد به دلیل محرومیت بارسا از حضور در نقل و انتقالات، آنها تلاش خود برای حفظ آلوس را انجام دهند. با این حال بارسا هنوز پیشنهادی برای تمدید با آلوس ارائه نکرده است.

دینورا سانتانا، همسر سابق و مدیربرنامه‌هاس آلوس گفت:" آنها هنوز با ما ارتباطی برقرار نکرده اند. من این سکوت را اینطور برداشت می‌کنم که آنها دنی آلوس را نمی‌خواهند، بنابراین ما به دنبال باشگاه جدیدی هستیم. ما برای بارسا صبر نخواهیم کرد، آنها باید سریعا تلاش خود را شروع کنند. آلوس 7 سال اینجا بازی کرد و در تمام این 7 سال، مثل یک حرفه ای با او برخورد شد. بارسلونا یک ماه است که مدیر ورزشی ندارد و آلوس آزاد است که با دیگر باشگاه‌ها مذاکره کند. زوبی‌زارتا چیزی به ما نگفته بود."

آلوس سال 2008 از سویا به بارسلونا پیوست و تمامی جام‌های ممکن را با این تیم به دست آورد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد