تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مانچینی و شاگردانش جام حذفی را هم از دست دادند. اینتر نسبت به بازی های گذشته خود بهتر بازی کرد ولی در دقیقه 93 نتوانست مانع گلزنی هیگواین شود.



هرنانس، بروزوویچ و شکیری، فرصت هایی را از دست دادند. با نزدیک شدن به یک سوم پایانی نیمه اول، ناپولی کم کم برای زدن گل برتری جلو کشید. همشیک کماکان نفشی محوری در حملات پارتنوپی داشت. ضربه سر میگوئل بریتوس که از روی سانتر دی گوژمان بدست آمد، راه به جائی نبرد. در لحظات پایانی نیمه، اینتر جلو کشیده می توانست با حرکات رانوکیا و ژسوس به گل برسد که این اتفاق رخ نداد.

بازی با شروع نیمه دوم، کمی افت کرد. به دلیل تک حذفی بود دیدار، دو تیم در تصمیم به حمله، کمی مختاط عمل می کردند. با گذشت دقایقی از بازی، این اینتر بود که سعی در باز کردن دروازه حریف داشت. هرنانس و پوشکاش از روی پاس های ایکاردی، چنین موقعیت هایی را از دست دادند.

با ورود به پانزده دقیقه پایانی، جنبه احتیاط دو تیم بیش از پیش شد و به نظر می رسید بازی به اوقات اضافه بکشد. پس از دو موقعیت نصفه و نیمه از ناپولی، فردی گوارین فرصت زدن گل برتری را پیدا کرد. در دقیقه 93 بازی و از روی اشتباه کاپیتان رانوکیا، گونزالو هیگواین فرصت طلب، سرانجام زهر خود را ریخت و با زدن گل برتری، موجب صعود تیمش به جمع چهار تیم برتر جام حذفی ایتالیا شد.

بدین ترتیب ناپولی در مرحله نیمه نهایی، در دو دیدار رفت و برگشت با لاتزیو دیدار خواهد کرد و در دیگر بازی این دور، یوونتوس و فیورنتینا به مصاف هم خواهند رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد