تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تولد هر دو ستاره ی فوتبال یعنی نیمار و رونالدو امروز 5 فوریه است. این دو بازیکن هر دو در این روز به دنیا آمده اند. نیمار 23 ساله و رونالدو 30 ساله شد.



به گزارش "تک گل"، به مناسبت تولد این دو بازیکن ارزشمند رئال مادرید و بارسلونا، نشریه موندودپورتیوو چاپ بارسلون، به مقایسه آماری نیمار و رونالدوی 23 ساله پرداخت.کریستیانو زمانیکه 23 ساله بود، آماری به مراتب ضعیف تر از نیمار داشت.

نیمار تا به امروز که قدم به 23 سالگی گذاشت، در 359 بازی رسمی باشگاهی و ملی، 219 گل به ثمر رسانده است. متوسط 0.61 گل در هر بازی.در سوی دیگر، رونالدو در سن 23 سالگی در 316 بازی رسمی ملی و باشگاهی، موفق به زدن 117 گل شده بود. متوسط 0.31 گل در هر بازی. نیمار دو برابر رونالدوی 23 ساله گلزنی کرده است.

رکورد گلزنی نیمار در تیم ملی برزیل هم خیره کننده است. 42 گل در 60 بازی؛ در حالیکه رونالدو در 23 سالگی تنها 20 گل برای تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده بود و این آمار در 30 سالگی به 52 گل رسیده است.

نیمار پنجمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی برزیل است و پشت سر پله (77 گل) رونالدو نازاریو (62 گل)، روماریو (52گل) و زیکو (48 گل) قرار دارد. از لحاظ کسب افتخار نیز رونالدو در 23 سالگی با منچستر یونایتد 4 جام مهم بدست آورده بود اما نیمار با سانتوز و بارسلونا تا به امروز، 11 افتخار ارزشمند داخلی و بین المللی بدست آورده است. حال سوال اینجاست: آیا نیمار این روند مثبت و خیره کننده را تا 30 سالگی ادامه خواهد داد؟

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد