تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پورتال ورزشي ترانسفر مارکت يکبار ديگر ارزش فوتباليست‌هاي بوندسليگا را بررسي و ليست بازيکناني که پيشرفت يا پس‌رفت داشته‌اند را منتشر کرد.




به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، برای این ارزشگذاری معیارهایی همچون دستاوردهای ورزشی، سن، مبالغی که تا به حال به عنوان مبلغ قرارداد این بازیکنان ثبت شده و در آخر تعداد تقاضا برای جذب آنها، تاثیرگذار بوده است.
بیش از همه، گروهی از فوتبالیست‌های بوندسلیگا که در تیم ملی آلمان عضویت دارند و با این تیم در جام جهانی برزیل عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کردند، در این لیست پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته اند.

به غیر از اینها، قیمت کوین ده بروین بازیکن بلژیکی ولفسبورگ که چندی است مورد توجه سران بایرن مونیخ قرار دارد، از 20 میلیون یورو به 28 میلیون یورو افزایش یافته است. اما برنده اصلی در این لیست توماس مولر است. بر اساس ارزیابی این پورتال، ارزش فعلی این بازیکن ملی‌پوش که در باشگاه بایرن مونیخ توپ می‌زند، با افزایشی 5 میلیون یورویی، 55 میلیون یورو برآورد شده است. تا کنون ماریو گوتزه تنها بازیکن آلمانی بود که در برهه‌ای به این اندازه قیمت‌گزاری شده بود. البته وی در لیست اخیر، 50 میلیون یورویی است.

بازندگان نامدار این لیست عبارتند از:
فرانک ریبری -از 38 میلیون یورو به 32 میلیون یورو
فیلیپ لام -از 30 میلیون یورو به 28 میلیون یورو
باستین شواین‌اشتایگر از 35 میلیون یورو به 28 میلیون یورو
هنریک میخیتاریان از 26 میلیون یورو به 21 میلیون یورو
نون سوبوتیچ از 20 میلیون یورو به 16 میلیون یورو
شینجی کاگاوا از 15 میلیون یورو به 10 میلیون یورو

و برندگان نامدار هم عبارتند از:
مانوئل نویر از 40 میلیون یورو به 45 میلیون یورو
جروم بواتنگ از 35 میلیون یورو به 40 میلیون یورو
آندره شورله از 23 میلیون یورو به 30 میلیون یورو

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد