تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در هفته 22 لالیگا ، اتلتیکومادرید موفق شد در خانه ، تیم رئال مادرید را با نتیجه 4-0 شکست دهد.


شــرح بازی

بازی با قضاوت آقای داوید فرناندز بوربالان و در مقابل 54,900 تماشاگر ورزشگاه ویسنته کالدرون آغاز شد و در حالیکه دو تیم لحظات ابتدایی آرامی را سپری می کردند، در دقیقه '10 کوکه به دلیل مصدومیت، خیلی زود جای خود را به سائول داد. 4 دقیقه بعد از این تعویض اتلتیکو به مانند روال اکثر دربی های اخیر به گل نخست دست پیدا کرد و تیاگو مندز زننده این گل بود. فشار اتلتیکو همچنان ادامه داشت و در دقیقه '18 رئال مادریدی که کاملاً محو بازی حریف بود، یک گل تماشایی و فوق العاده از بازیکن تازه وارد اتلتیکو دریافت کرد.

در ادامه نیمه نخست رئال مادرید تا دقیقه '30 عملاً حرفی برای گفتن نداشت اما بعد از آن در یک ربع پایانی نیمه نخست بازی نسبتاً بهتری ارائه کرد و از فشار اتلتیکو کاسته شد اما شاگردان آنچلوتی موقعیت های چندان خطرناکی هم برای گلزنی نداشتند و بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید تا همچنان آنچلوتی در پیدا کردن راهی برای مقابله با سیمئونه عاجز باشد.
نیــمه دوم

با آغاز نیمه دوم، کارلتو دست به تعویضی هجومی زده و خسه رودریگز را به جای سامی خدیرا وارد میدان کرد اما همچنان تفاوتی در بازی لوس بلانکوس ایجاد نشد. در دقیقه '58 روی اشتباه فاحش کارواخال، توپ داخل محوطه نصیب گریزمان شد اما ضربه این بازیکن را کاسیاس به خوبی برگشت داد. در دقیقه '67 اتلتیکو تیر خلاص را به پیکر رئال مادرید زد و نتیجه ای فوق العاده را رقم زد.

در دقیقه '71 هم سائول به دلیل مصدومیت جای خود را به رائول گارسیا داد و در تیم رئال مادرید نیز چیچاریتو به جای بنزما و ایارا به جای ایسکو وارد میدان شدند. در دقیقه '76 نیز گریزمان جای خود را به تورس داد. در دقیقه '89 فاجعه و رسوایی برای رئال مادرید رقم خورد و گل چهارم را هم درون دروازه خود دید تا دیگر حرفی برای گفتن در دربی مادرید نداشته باشد.

بدین ترتیب اتلتیکو اختلاف خود با صدر جدول را به 4 امتیاز کاهش داد و تنها یک گل با تکرار سنگین ترین شکست تاریخ دربی فاصله داشت.




شــرح گل ها

  دقیقه '14 (تیاگو مندز)(1-0): ارسال خوانفران از سمت راست در تیر دور تر نصیب مانژوکیچ شد تا او توپ را برای تیاگو بکارد و شلیک زمینی و محکم این بازیکن با اشتباه کاسیاس وارد دروازه شد.

  دقیقه '18 (سائول نیگوئز)(2-0): نفوذ سیکوئرا از سمت چپ با ارسال این بازیکن به روی دروازه همراه شد تا سائول تازه وارد با یک ضربه برگردان تماشایی توپ را به تور برساند.

  دقیقه '67 (آنتوان گریزمان)(3-0): ارسال آردا به تیر دوم، با ضربه سر سائول به دهانه دروازه رئال مادرید رسید تا گریزمان زود تر از واران به توپ ضربه زده و آن را وارد دروازه کند.

  دقیقه '89 (ماریو مانژوکیچ)(4-0): ارسال عالی فرناندو تورس تازه وارد از سمت راست با ضربه سر مهاجم کروات اتلتیکو به گوشه دروازه راه پیدا کرد و کاسیاس باز هم نظاره گر عملکرد مدافعانش بود.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد