تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

رم موفق شد در خانه کالیاری با نتیجه 0-2 پیروز شود و فاصله اش را با یوونتوس به 7 امتیاز برساند.



سرانجام رم پس از 4 تساوی متوالی، موفق به کسب پیروزی شد و این برد را در زمین تیم کالیاری که معمولا برای این تیم دردسرساز می شود، به دست آورد. کالیاری با جان فرانکو زولا مربی جدید خود نیز تیم موفقی نشان نداد و دومیت باخت متوالی خود را متحمل شد.

بازی مطابق انتظار با حملات رم آغاز شد و این تیم در دقیقه 9 با شوت ورده می توانست به گل برسد که توپ با بدشانسی به بیرون رفت. در ادامه، کالیاری دو موقعیت خوب را توسط کوپ از دست داد تا بازی همچنان بدون گل در جریان باشد. رم که تیم بهتری نشان می داد، در دقیقه 37 توسط آدام لیائیچ صرب به گل اول دست یافت. دانیله ورده با یک پاس استثنایی، لیائیچ را درون محوطه با دروازه بان تک به تک کرد و ضربه دقیق این بازیکن درون دروازه جای گرفت. بازی در نیمه اول با همین تک گل به اتمام رسید.


در نیمه دوم، کالیاری برای جبران گل جلو کشید و رمی ها نیز با ارائه یک بازی منطقی، چشم به ضد حملات برای رسیدن به گل دوم داشتند. کالیاری در دقیقه 65 حتی می توانست گل مساوی را بزند اما ضربه کوپ به تیرک دروازه رم برخورد کرد تا آه از نهاد هواداران کالیاری بلند شود.

بازی با نتیجه 1-0 دنبال می شد که در دقیقه 85 ، رم به گل دوم خود نیز دست یافت.بازهم ورده بود که از جناح چپ با دیدی دقیق، توپ را به گوشه دیگر محوطه جریمه فرستاد و پارادس در آن منطقه سرضرب با شوتی محکم توپ را به گوشه دروازه کالیاری فرستاد.

بازی در نهایت با همین نتیجه به اتمام رسید تا رم 46 امتیازی شده و کالیاری نیز 19 امتیازی در رده 17 باقی بماند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد