تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" میشل، که بیش از 400 بار پیراهن رئال مادرید را به تن کرد، اوایل این فصل از سرمربّی‌گری المپیاکوس یونان اخراج شد. او معتقد است که زیدان گزینه اصلی باشگاه برای جانشینی آنچلوتی در آینده است.




وی به «الیت اسپورت» گفت: "من گزینه بعدی نخواهم بود. بحث این نیست که من لایق یا مایل نیستم، امّا بستگی به من یا نتایج ندارد. به علاوه معتقدم که باشگاه در حال آماده کردن زیدان برای به دست گرفتن هدایت تیم به عنوان سرمربّی بعدی است."

امّا میشل از توانایی آنچلوتی برای هدایت رئال در حال حاضر مطمئن است و افزود: "آنچلوتی یک مربّی ایده آل برای رئال است. او نمی خواهد بازیگر نقش اوّل باشد. وی در این آب ها به خوبی شنا می کند."

در پایان، ملّی پوش سابق تیم ملّی اسپانیا اذعان کرد که ترک المپیاکوس پس از کسب قهرمانی های پشت سر هم در لیگ یونان، تلخ بوده است. وی افزود: "رئیس، به عنوان مالک باشگاه، آن تصمیم را گرفت و من باید آن را بپذیرم. تمام نکردن کارم من را ناراحت می کند. فکر می کنم طیّ دو سال گذشته خوب کار کرده ام امّا باید شرایط را بپذیرم."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد