تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه با نتیجه پر گل 8-0 مقابل هامبورگ به برتری رسید.



به گزارش "تک گل"، بایرن به عنوان صدرنشین مطلق بوندسلیگا با 49 امتیاز به مصاف هامبورگی آمده بود که با 23 امتیاز در رده 12 جدول قرار داشت. بازی مطابق انتظار با حملات بایرن آغاز شد اما این تیم برای رسیدن به گل اول خود، تا دقیقه 21 صبر کرد.

در این لحظه بخاطر خطای مدافع هامبورگ روی رافینیا، بایرن صاحب ضربه پنالتی شد که توماس مولر این ضربه را به راحتی به گل تبدیل کرد. تنها دو دقیقه بعد، بایرن به گل دوم خود نیز دست یافت. شلیک محکم توماس مولر را دروازه بان اهل جمهوری چک هامبورگ، ناقص دفع کرد و گوتزه در ریباند، توپ را به طاق دروازه چسباند.

در دقیقه 35 ، مانوئل نویر یکی از آن شاهکارهایش را به نمایش گذاشت و به مانند یک سوئیپر، خطری جدی را از دروازه بایرن دور کرد. دو دقیقه بعد،بایرنی ها به گل سوم نیز دست یافتند. این بار روبن بود که از بیرون محوطه جریمه، با یک ضربه پای چپ کات دار بسیار زیبا، توپ را دور از دستان دروازه بان نگون بخت هامبورگ به گل سوم تبدیل کرد.  بدین ترتیب بایرن با همین سه گل نیمه اول را با پیروزی به پایان رساند.


در حالیکه دو دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود، آرن روبن پس از جا گذاشتن مدافع مستقیمش، این بار با پای راست توپ را از زاویه تقریبا بسته به گل چهارم تیمش و دوم خودش تبدیل کرد. دروازه بان هامبورگ در این صحنه می توانست عکس العمل بهتری از خود نشان دهد.

دقیقه 55، گل پنجم نیز از راه رسید. پاس عالی شوان اشتایگر به توماس مولر رسید و این بازیکن پس از مغلوب کردن مدافع مستقیمش، توپ را به زیبایی و با ضربه ای دقیق، وارد دروازه هامبورگ کرد.

یک دقیقه بعد هامبورگ شش تایی شد. این بار روبن، مولر را در جناح راست صاحب توپ کرد و این بازیکن از درون محوطه جریمه، با پاسی عالی، توپ را به لواندوفسکی در دهانه دروازه رساند و این مهاجم لهستانی به طلسم گل نزدن هایش در هفت هفته اخیر پایان داد. در ادامه، هامبورگ به یک گل دست یافت اما این گل به اشتباه آفساید اعلام شد.

بایرن برای زدن گل هفتم به هامبورگ، 13 دقیقه دیگر صبر کرد و در دقیقه 69 توسط ریبری به هفتمین گل خود نیز دست یافت. لواندوفسکی ضربه ای به سمت دروازه هامبورگ شلیک کرد که توسط دروازه بان این تیم بطور ناقص دفع شد و ریبری در ریباند، با شلیکی محکم، گل هفتم مونیخی ها را نیز به ثبت رساند.

این پایان کار نبود چرا که بایرن در دقیقه 88 تیره روزی های هامبورگ را کاملتر کرد. گوتزه موفق شد روی پاس آلابا با شلیکی محکم از گوشه چپ محوطه جریمه، توپ را به کنج دروازه میهمان نگون بخت برساند.

بدین ترتیب این بازی با نتیجه پرگل 8-0 به سود بایرن مونیخ به اتمام رسید تا شاگردان گواردیولا به دومین برد متوالی خود در سال 2015 دست یابند. بایرن دو فصل پیش و در زمان حضور یوپ هاینکس، موفق شده بود با 9 گل هامبورگ را شکست دهد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد