تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

رئال مادرید در حضور 65 هزار تماشاگر موفق شد با نتیجه 2-0 از سد لاکرونیا بگذرد.



شاگردان آنچلوتی بازی را خیلی خوب شروع نکردند و در همان لحظات نخست تیم میهمان چند فرصت خطرناک روی دروزاه کاسیاس ایجاد کرد که به هر ترتیب توپ وارد دروازه نشد. بعد از آن مادریدی ها بازی را در اختیار گرفتند و فشار خود را افزایش دادند که در دقیقه '12 شوت پای چپ زیبای رونالدو به تیر افقی برخورد کرد و در برگشت نیز بنزما نتوانست از آن استفاده کند. در دقیقه '18 هم شوت پای چپ محکم بیل از پشت محوطه به همان نقطه از تیر افقی برخورد کرد!

رئال مادرید دست بردار نبود و سرانجام در دقیقه '23 در حالیکه به نظر می رسید باز هم بدشانسی دست بردار نیست، اما سرانجام با هنرمندی ایسکو توپ به قعر دروازه راه یافت. در نهایت سفید های برنابئو که بازی رفت را 8-1 پیروز شده بودند، نیمه نخست را با پیروزی 1-0 به پایان بردند.

با شروع نیمـه دوم، باز هم دپورتیوو بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه '48 ضربه پای چپ بورخس از داخل محوطه به تیر عمودی دروازه کاسیاس برخورد کرد و با خوش شانسی وارد دروازه نشد؛ لحظه ای بعد نیز ضربه سر عالی لوپو با واکنش دیدنی کاسیاس برگشت داده شد. در ادامه رئال مادرید بازی خوبی ارائه نمی کرد و حتی صدای سوت تماشاگران نیز به وضوح شنیده می شد تا اینکه در دقیقه '70 بالاخره لوکاس سیلوا برای اولین بار وارد میدان شد و جای ایارامندی را گرفت.

در دقیقه '72 بنزما خیال آنچلوتی را راحت کرد و 12مین گل فصل خود را به ثمر رساند و بدین ترتیب دهمین پاس گل رونالدو هم ثبت شد. در دقیقه '80 ایسکو با تشویق بی امان هواداران جای خود را به کارواخال داد. در دقیقه '83 ضربه ایستگاهی خوب بیل از سمت راست با واکنش دروازه بان برگشت داده شد. در دقیقه '85 هم خسه به جای بنزما به بازی آمد و لحظه ای بعد با ارسالی عالی توپ را به رونالدو رساند اما ضربه چکشی این بازیکن با اختلافی کم از کنار دروزاه به بیرون رفت.

در لحظات پایانی مسابقه، مارسلو نیز به جمع مصدومین رئال مادرید اضافه شد و از بازی بیرون رفت تا در دیدار مقابل شالکه رئال مادرید چهار مدافع اصلی خود را نداشته باشد و سه امتیاز این مسابقه نیز تلخ شود.

 

شرح گل ها

  دقیقه '23 (ایسکو)(1-0): فشار بی امان رئال مادرید روی دروازه دپور، پس از اینکه پاس بنزما در چند قدمی دروزاه از مقابل رونالدو عبور کرد، با پاس به بیرون آربلوا به ایسکو رسید تا این بازیکن جوان با شوتی کات دار و تماشایی توپ را بالاخره وارد دروازه کند.

  دقیقه '73 (کریم بنزما)(2-0): پاس مورب رونالدو از مقابل دو مدافع دپورتیوو عبور کرد و بنزما را در موقعیت تک به تک قرار داد تا مهاجم فرانسوی با ضربه چیپ پای چپ توپ را وارد دروازه کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد