تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مصاحبه آنجلوتی پس از بازی با دیپورتیولاکرونیا:



پیش از شروع مسابقه، هواداران رئال، آنچلوتی و برخی بازیکنان را به دلیل شکست سنگین 4-0 در دربی مادرید هو کردند اما در جریان مسابقه، این اعتراضات جای خود را بعضا به تشویق بازیکنان دادند. کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از این بازی گفت:

سوت های اعتراضی هواداران

طبیعی بود که من و بازیکنان را بخاطر آن شکست بد 4-0 در دربی هو کنند. وقتی تیم خوب نتیجه نمی گیرد، داشتن حمایت هواداران آسان نیست. با این حال در ادامه بازی، مثل همیشه این اعتراضات به تشویق بازیکنان تبدیل شدند. من و همه اعضای تیم از هواداران بخاطر حمایت هایشان متشکریم.

جریان مسابقه

بازی آسانی نبود. در برخی مقاطع خوب بودیم و دپورتیوو هم در چند نوبت برای ما دردسرساز شد.هفته دشوار، پرتنش و حساسی را پشت سر گذاشته بودیم که به یک پیروزی خوب ختم شد.نگران این بازی بودم اما همه چیز خوب پیش رفت.هواداران نیز از ما حمایت کردند. آنها به خوبی درک کردند که تیم، چه مقطع حساسی را تجربه می کند.با حمایت همین هواداران توانستیم از بحران خارج شویم.

کریستیانو رونالدو

ارزیابی فنی من نسبت به بازی او مثبت است. درست که گلی به ثمر نرساند اما یک توپ به تیر زد، پاس گل داد و همواره روی دروازه دپور خطرساز بود. پاس اشتباه هم از او ندیدم. در مجموع رونالدو امشب خوب بود.

ایسکو

فکر نمی کنم که تیم تنها به او متکی باشد. او عملکرد خیلی خوبی در بازی امشب داشت و همانند سایر بازیکنان، حداکثر تلاشش را کرد. ایسکو در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و امیدوارم به همین روند ادامه دهد.

تیم، شادابی همیشگی را نداشت

به این خاطر که هفته دشواری را پس از شکست شگفت انگیز در دربی پشت سر گذاشته بودیم. پس از کسب چنان نتیجه بدی، طبیعی است که تیم کمی از شادابی همیشگی فاصله بگیرد.درس خوبی از آن بازی گرفتیم.در لالیگا صدرنشینیم و برای بازی مقابل شالکه هم در شرایط خوبی روحی قرار گرفتیم.

این همان رئالی بود که انتظارش را داشتید؟

بله، همان رئالی که انتظارش را داشتم. می دانستم که بازی ساده ای پیش رو نداریم و دپورتیوو می تواند برای ما مشکل ساز شود.بازیکنان برای کسب پیروزی انگیزه بالایی داشتند و در نهایت نیز بدان دست یافتند.

مصدومیت مارسلو

خطای بدی روی مارسلو مرتکب شدند و او به همین خاطر کمی عصبی شد. آن خطا می توانست برای او مشکل ساز شود و به همین دلیل ترجیح دادیم تا چند دقیقه آخر را بازی نکند. مارسلو مشکلی ندارد و به بازی با شالکه می رسد.

تعویض ایارامندی با لوکاس سیلوا

ایارامندی مثل سایر بازیکنان خوب بازی کرد.سیلوا را به خاطر بد بازی کردن ایارامندی به زمین نیاوردم.به او کمی استراحت دادم تا برای بازی با شالکه آماده باشد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد