تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اینتر در یک نمایش خوب توانست در خانه آتالانتا با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد.



اینتر پس از شکست 3-1 از ساسولو و سپس برد 3-0 برابر پالرمو، به عنوان تیم دهم جدول به خانه تیم شانزدهم سری آ ایتالیا آمده بود. آتالانتا نیز از دو بازی قبلی خود یک برد و یک باخت کسب کرده بود و برای کسب یک نتیجه مطلوب در حضور هوادارانش به مصاف اینتر رفت.



اینتر در همان دقیقه 1 بازی به یک پنالتی دست یافت. بر اثر خطای بلینی روی گوارین، داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. ضربه شقیری پس از برخورد به دستان دروازه بان آتالانتا با خوش شانسی به گل تبدیل شد.

آتالانتا برای جبران گل، جلو کشید و خطراتی چند را روی دروازه اینتر ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه 27 به گل تساوی دست یافت. پینیلا توپی که روی دروازه اینتر سانتر شده بود را به زیبایی به مورالس رساند و این بازیکن با یک کنترل و ضربه دقیق پای چپ، دروازه هندانوویچ را باز کرد.



 اما این پایان کار در نیمه اول نبود چرا که فردی گوارین کلمبیایی در دقیقه 37 موفق شد با یک حرکت انفردای و ضربه کات دار پای چپ از بیرون محوطه جریمه، توپ را به کنج دروازه آتالانتا بفرستد. این اولین گل خارج از خانه گوارین برای اینتر در فصل جاری بود. او آخرین بار فصل گذشته در زمین تورینو موفق به گلزنی شده بود. در ادامه، اتفاق خاص دیگری رخ نداد و میزبان با شکست 2-1 از اینتر به رختکن رفت.



نیمه دوم با برتری آتالانتا شروع شد و این تیم برای جبران نتیجه، فشار زیادی را روی دروازه اینتر در 5 دقیقه ابتدایی وارد کرد. در حالیکه بازی به دقیقه 52 رسیده بود، بنالوانه از آتالانتا با دریافت دو کارت زرد متوالی از زمین بازی اخراج شد تا کار برای اینتر راحت تر دنبال شود.

در دقیقه 63، بازهم گوارین با یک ضربه استثنایی، توپ را به کنج دروازه آتالانتا فرستاد تا حساب کار 3-1 به نفع اینتر شود. پاس گل را شقیری به گوارین داد و این بازیکن این بار با پای راست دروازه میهمان را گشود. این البته پایان کار نبود.



در دقیقه 72، رودریگو پالاسیو روی پاس گوارین در حالت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت اما پیش از اینکه به توپ ضربه بزند با دخالت مدافع آتالانتا و با خوش شانسی، توپ به پای خودش برخورد کرد و وارد دروازه شد تا اینتر با گل مهاجم آرژانتینی خود، 4-1 پیش بیفتد.

در ادامه گل دیگری به ثمر نرسید و اینتر با همان نتیجه 4-1 موفق شد آتالانتای 10 نفره را شکست داده و با 33 امتیاز به رتبه نهم صعود کند.

در دیگر بازی های نتایج زیر به دست آمد :

جنووا 5-2 هلاس ورونا
اودینزه 0-1 لاتزیو
تورینو 1-1 کیه وو
آ اس رم 0-0 پارما

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد