تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

گزارش دیدار در نیمه نخست:

شاگردان رودی گارسیا، در شرایطی مقابل پارما قرار گرفتند که میرالم پیانیچ، بازیساز خود را به خاطر ابتلا به آنفولانزا در اختیار نداشتند. امّا ژروینیو که مدتی به خاطر مسابقات جام ملت های آفریقا در اختیار رم نبود، از این بازی دوباره در ترکیب تیم رم قرار گرفت.



یکی از جدی ترین موقعیت های نیمه نخست روی ضربه ژروینیو به دست آمد که ضربه ریباند آن را لیاییچ به سمت دروازه میرانته زد، امّا با دخالت مدافعین پارما این توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

در چهل و دومین دقیقه مسابقه، آدم لیاییچ با حرکتی زیبا، کاسانی مدافع مستقیم پیش روی خود را برداشت و در حالی که موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت، ضربه اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه نخست که با برتری نسبی تیم رم همراه بود، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.



گزارش نیمه دوم:

نیمه دوم، تیم رم کار را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بازی، سیدو کیتا از پشت محوطه جریمه با ضربه ای از راه دور سعی در باز کردن دروازه تیم پارما داشت که ضربه اش با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در پنجاه و هشتمین دقیقه مسابقه، ورده به جای دانیله دروسی برای رم به میدان آمد.

در پنجاه و نهمین دقیقه از مسابقه، پاسکاری زیبای کول و ژروینیو، مهاجم ساحل عاجی رم را در موقعیتی مناسب برای گلزنی قرار داد که ضربه او با واکنش میرانته سنگربان پارما همراه شد.

در هفتاد و هفتمین دقیقه، کرنر ارسالی بازیکنان رم، با ضربه سر کیتا از بالای دروازه به بیرون رفت و رم موقعیتی دیگر برای گلزنی را به راحتی از دست داد.

جدی ترین موقعیت بازی در هشتاد و دومین دقیقه برای تیم رم به دست آمد، امّا ضربه سر اشلی کول رو سانتر ارسالی ورده، به تیر افقی دروازه تیم پارما برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

در پایان پس از احتساب سه دقیقه وقت اضافه، تیم رم نتوانست در مقابل پارما به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کند و 47 امتیازی شد.

یوونتوس امشب این فرصت را دارد که با برتری مقابل چزنا، فاصل اش با رم رده دومی را به 9 امتیاز افزایش دهد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد