تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال دورتموند موفق شد با برد 3-2 مقابل اشتوتگارت به رتبه دهم جدول صعود کند.



شاگردان یورگن کلوپ که فصلی عجیب و بحرانی را تا اینجای کار داشته‌اند، برای بیشترکردن فاصله خود با تیم‌های ته جدولی به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند. از سویی دیگر اشتوتگارت هم که چیزی برای از دست دادن نداشت، با تمام توان پا به میدان گذاشت.
تنها ده دقیقه از آغاز بازی گذشته بود که زردهای میهمان صاحب یک ضربه آزاد شدند. مارسل اشملتسر با سانتری دقیق این توپ را روی نقطه پنالتی مقابل دروازه حریف فرستاد، جایی که نوری شاهین برای سر زدن به هوا بلند شده بود، در نهایت این توپ توسط اولرایش دفع شد و راهی به درون دروازه اشتوتگارت نیافت.

بعد از این موقعیت، تا دقیقه 25 بازی اتفاقی روی دروازه‌های دو تیم رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود، با این حال زردهای میهمان 65 درصد از مالکیت توپ را به نام خود ثبت کردند.
دقیقه 26 رویس در خط هافبک صاحب توپ شد و آن را به کاگاوا پاس داد. این بازیکن ریزنقش ژاپنی هم کسی را به جز آوبامیانگ در نزدیکی خود نیافت، توپ را به او رساند و این بازیکن موفق شد از فاصله 12 متری دروازه حریف را باز کند.
اشتوتگارتی‌ها که از باز شدن دروازه‌شان شوکه شده بودند، شتابزده رو به سمت دروازه وایدن‌فلر حرکت کردند. هارنیک توپ را به نیدرمایر رساند و او می‌رفت تا گل مساوی را وارد دروازه دورتموند کند، اما نوری شاهین وی را با خطا متوقف کرد و داور این صحنه را خطای پنالتی تشخیص داد. فلوریان کلاین پشت توپ ایستاد و موفق شد این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.
تنها هفت دقیقه بعد از این گل، همکاری و تبادل توپ بین کاگاوا و ایلکای گوندوگان منجر به گل دوم دورتموند شد که گوندوگان آن را از فاصله 13 متری وارد دروازه اشتوتگارت کرد. این نیمه با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.
در نیمه دوم باز هم دورتموند بود که با تلاش‌های مارکو رویس، بازیکن جنجالی و محبوبی که به تازگی قرارداد خود را با زردها تمدید کرد، تیم حریف را دچار دردسر می‌کرد. البته تحرکات این بازیکن که با همکاری آوبامیانگ و میخیتاریان انجام می‌شد خطر لازم را نداشت. با این حال تیم میزبان فروپاشیده نشان می‌داد و حرف خاصر در این نیمه برای زدن نداشت تا اینکه دقیقه 89 برای بار سوم دروازه خود را باز شده دید. این بار مارکو رویس بود که مزد زحماتش را گرفت و با تصاحب توپ حاصل از پاس ناموفق کلاین به سمت دروازه میزبان یورش برد و این بار اولرایش نتوانست مانع باز شدن دروازه‌اش شود.
اما این پایان کار نبود. نیدرمایر تنها یک دقیقه بعد با باز کردن دروازه وایدن‌فلر باز هم اختلاف را به حداقل رساند. اما این گل در نهایت نتوانست اشتوتگارت را از این شکست خانگی نجات دهد و سه امتیاز بازی در پایان به تیم میهمان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد