تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اریک آبیدال از لیونل مسی تمجید کرد. آبیدال به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است و دوست صمیمی مسی است.



به گزارش "تک گل"، رایطه بین مسی و لوئیس انریکه سرمربی بارسا، هرگز رابطه گرم و دوستانه ای نبوده و پس از درگیری لفظی بین این دو که در اوایل ژانویه در تمرین بارسا رخ داد، دو طرف تصمیم گرفتند بخاطر منافع باشگاه، بصورت مصلحتی با یکدیگر آشتی کنند.

ماه گذشته، شایعات زیادی در مورد جدایی مسی از بارسلونا منتشر شد. از چلسی، منچسترسیتی و پاریس سنت ژرمن، به عنوان باشگاه های خواهان مسی یاد می شود. اریک آبیدال در همین رابطه به تله فوت گفت:" مسی در بارسا به همه افتخارات ممکن دست یافته و شاید زمانش رسیده باشد که این باشگاه را ترک کند. فکر می کنم اگر او تصمیم به جدایی از بارسا بگیرد، پاریس سنت ژرمن باشگاه مناسبی برای او باشد.

این باشگاه مدتی است که مجموعه ای از بازیکنان خوب و با انگیزه را جذب کرده و اهداف بلندی نیز دارد. پی اس جی همان باشگاهی است که می تواند انگیزه ها را به مسی بازگرداند. او همه کاره بارسلوناست و این تیم را روی شانه هایش حمل می کند. تاثیر گل های او در موفقیت های بارسا انکار نشدنی است. مسی در پی اس جی هم می تواند همین نقش را به عهده بگیرد. هرگز ندیده ام که او از مربی تیم درخواستی کند حتی برای چینش ترکیب اصلی. مسی شخصیتی کاملا فروتنانه دارد."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد