تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

یوونتوسی ها امشب میزبان دورتموند خواهند بود.



به گزارش "تک گل"، دورتموند که به تازگی خود را از اواخر جدول بوندس لیگا جدا کرده و به رده ی دوازدهم رسیده، در اروپا عملکرد خوبی داشته و به عنوان تیم صدرنشین به این مرحله صعود کرده است.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری، در لیگ ایتالیا، با اختلاف نسبت به رم صدرنشین هستند و با قدرت به سوی چهارمین قهرمانی متوالی حرکت می‌کنند. با این حال، یووه در اروپا عملکردی کاملا نوسانی داشت و با پیروزی در دو بازی آخر که توانست به عنوان تیم دوم گروه، به مرحله یک هشتم صعود کند.

یووه تحت هدایت کونته در رقابت‌های اروپایی عملکرد خوبی نداشت و پس از جدایی کونته، آلگری به خاطر عملکرد خوب تیمش در لیگ قهرمانان، به عنوان مربی انتخاب شد زیرا یووه به شدت خواهان کسب قهرمانی در اروپاست تا چای خود را در کنار بزرگان محکم کند. آرتورو ویدال روز یکشنبه به تمرینات تیم بازگشت و مشخص نیست که بتواند در این دیدار به میدان برود یا نه.

دورتموند

شاگردان یورگن کلوپ، با وجود فصلی بحرانی و عملکردی بسیار ضعیف در مجموع، در 3 بازی آخر خود در بوندس لیگا، 3 پیروزی کسب کرده اند و موفق شدند خود را از قعر جدول به رده ی دوازدهم برسانند. با این حال، آنها عملکرد خیلی خوبی در اروپا داشتند و در گروهی با حضور تیم‌هایی مثل آرسنال و گالاتاسرای، موفق شدند به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کنند.

 با این حال، این موضوع که یووه از ماه اکتبر شکست ناپذیر بوده، می‌تواند کار شاگردان کلوپ را به شدت سخت کند. سرما خوردگی در میان بازیکنان دورتموند منتشر شده و بازیکنانی مثل اریک دورم، بلاژیکوفسکی، هوملز و دوژیاک، با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.


Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد