تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

با توجه به اینکه در نیمه اول بازی دورتموند بازی بهتری ارائه میکرد ولی یوونتوس بود که با نتیجه 2-1 به رختکن رفت.



در همان دقیقه اول بازی شوت ایموبیله از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 12 ضربه پای چپ اوبامیانگ به مدافعین یوونتوس برخورد کرد و همین توپ در ضد حمله سریع دورتموندی ها تبدیل به گل اول این تیم شد. دورتموند 5 دقیقه بعد و روی اشتباه مدافعین یوونتوس گل مساوی را به ثمر رساند. بعد از این گل دورتموند توانست جریان بازی را در دست بگیرد و فشار و پرس شدید بازیکنان این تیم مجال بازیسازی را به هافبک های یوونتوس نمی داد. دقیقه 34 ضربه نچدان محکم نوری شاهین را بوفون در دو مرحله مهار کرد. دقایق رو به پایان نیمه اول دوباره یوونتوس همانند گل اول و از همان منطقه به گل دست یافت. از دیگر حوادث نیمه اول می توان به تعویض اجباری آندره‌آ پیرلو و لوکاس پیشچک اشاره کرد.

نیمه دوم دورتموند در خلق موقعیت ها پیشتاز بود و تا دقیقه 60 سه بار روی ضربات کیرش، ایموبیله و رویس خطراطی روی دروازه یوونتوس خلق کردند. 15 دقیقه دوم بازی یوونتوس تیم برتر میدان بود و چند بار به صورت جدی روی ضربات توز و ضربه سرهای کیلینی دروازه دورتموند را تهدید کردند. دقیقه 84 پریرا بهترین موقعیت برای زدن گل سوم نصیب پریرا شد، اما ضربه او با کمترین فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

شرح گل ها

کارلوس توز؛ دقیقه 13: پاس رو به جلوی موراتا با دفع ناقص وایدنفلر همراه بود و توز از جلوی دروازه و موقعیت مشکوک به آفساید موفق به گلزنی شد.

مارکو رویس؛ دقیقه 18؛ اشتباه و زمین خوردن کیلینی با توپ ربایی به موقع رویس همراه بود و او در مصافی تک به تک به راحتی گل مساوی را به ثمر رساند.

آلوارو موراتا؛ دقیقه 42: پاس رو به جلوی پوگبا را موراتا از جلوی دروازه با ضربه بغل پا در گوشه دروازه وایدنفلر قرار داد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد