تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، سایت "یوفا" تیم منتخب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان انتخاب کرد.



 دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (چهارشنبه) با برگزاری دو دیدار به پایان رسید. پس از اتمام این دور سایت یوفا تیم منتخب این مرحله را انتخاب کرده است:

* دروازه‌بان

تیبو کورتوا (چلسی)

چلسی در بازی رفت برابر پا‌ر‌ی‌سن‌ژر‌من بازی دفاعی را به نمایش گذاشت تا به لطف تساوی یک بر یک در پارک دوپرنس شانسش را برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان افزایش دهد.

در این دیدار کورتوا چند فرصت خوب گلزنی را از پارسی‌ها گرفت. مهار ضربه سر ابراهیموویچ و شوت ادیسون کاوانی جدی‌ترین فرصت‌های این دیدار بود که گلر جوان چلسی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

* مدافعان

* برانیسلاو ایووانوویچ

مدافع صربستانی که ژوزه مورینیو او را با یک هیولا مقایسه می‌کند نیز برابر پا‌ر‌ی‌سن‌ژر‌من چهره درخشانی از خود به نمایش گذاشت و توانست گل حیاتی به ثمر برساند. او همچنین کار دفاعی‌اش را در این بازی به نحو احسن انجام داد.

برانیسلاو ایووانوویچ پیش‌تر برابر آستون ویلا، لیورپول و برنلی نیز گلزنی کرده بود و نشان داد که از شم گلزنی برخوردار است.

* جرارد پیکه (بارسلونا)

مدافع ملی‌پوش اسپانیا پس از نمایشی ضعیف در بازی برابر مالاگا برابر منچسترسیتی بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست بارها مانع گل زدن همشری‌ها شود. او دو بار توپ ژکو و آگوئرو را بلاک کرد تا تیمش در شهر منچستر صاحب یک پیروزی ارزشمند شود.

* آیمن آبدنور (موناکو)

این مدافع که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته بود در بازی برابر آرسنال نیز بسیار خوب کار کرد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. او در حال حاضر بهترین بازیکن موناکو محسوب می‌شود.

* مارکو وراتی (پا‌ر‌ی‌سن‌ژر‌من)

سه‌شنبه شب وراتی «90» دقیقه برابر چلسی جنگید و با پاس‌های دقیقش باعث شد نبض بازی در اختیار پاریسی‌ها قرار گیرد. عملکرد خوب وراتی در این دیدار باعث شد که سایت "یوفا" او را در بین یازده بازیکن برتر دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار دهد.

* ها‌فبک‌ها

* جفری کوندوبیا (موناکو)

کوندوبیا شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه امارات یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. او در هر جای زمین که تیمش به او نیاز داشت در زمین حاضر می‌شد. کوندوبیا به خوبی در میدان توپ ربایی می‌کرد و مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار می داد.

* هاکان کالهانگولو (لورکوزن)

ها‌فبک ترک لورکوزن شب گذشته گل بسیار مهمی برای تیمش به ثمر رساند و زمینه ساز برتری قرمزپوشان در بای آره‌نا شد. کالهانگولو جوان همکاری گروهی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. او در مرحله گروهی نیز بازی‌های خوبی در لورکوزن داشت.

* آلوارو موراتا (یوونتوس)

موراتا برابر دورتموند یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل برای توس فراهم کرد تا هیچ دلیلی وجود نداشته باشد تا ستاره جوان اسپانیایی در تیم منتخب یوفا قرار نگیرد. البته می‌شود اعتراف کرد که خیلی زودتر می‌توان منتظر درخشش موراتا بودیم.

* مهاجمان

* لوئیس سوآرس (بارسلونا)

سوآرس با بازگشت به خاک انگلیس موتور گلزنی‌اش روشن شد و توانست دو گل برابر سیتی به ثمر برساند. نمایش بی رحم سوآرس در ترکیب کاتالانها باعث شد بارسا در آستانه صعود به جمع هشت تیم برتر اروپا قرار بگیرد.

* کریستیانو رونالدو (رئال مادرید)

رونالدو با گلزنی برابر شالکه به چند بازی گل نزدن خود پایان داد و توانست تعداد گل‌هایش را با تعداد گل‌های لیونل مسی برابر کند. البته او می‌توانست یک گل دیگر را از ضربه ایستگاهی به ثمر برساند که دروازه‌بان شالکه مانع از این کار شد. دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از هفته‌ آینده برگزار می‌شود .

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد