تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" بارسلونا پس از شکست ناباورانه 1-0 هفته گذشته مقابل مالاگا که این تیم را در فاصله 4 امتیاز کمتر از رئال در صدر قرار دارد، برای کسب پیروزی و سه امتیاز به مصاف گرانادا آمده بود. گرانادا تیم نوزدهم لالیگا، به شدت خطر سقوط به دسته دوم را احساس می کرد و در بازی قبلی خود نیز همانند بارسا شکست خورده بود.




بازی با حملات بارسا آغاز شد اما گرانادا هم با اعتماد به نفس بالایی جواب حملات بارسا را می داد و بازیکنان این تیم بدون ترس از بازیکنان نامدار بارسا، ایده های تاکتیکی مربی خود را اجرا می کردند. پس از اینکه ماسکرانو و ژاوی، دو بار با شوت های خود دروازه گرانادا را تهدید کردند، سرانجام بارسلونا در دقیقه 26 به گل دست یافت.


سوارز در گوشه چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد، توپ ارسالی این بازیکن که ضرب لازم را نیز نداشت با دفع ناقص و اشتباه مدافع گرانادا همراه شد و راکیتیچ در ریباند،به موقع خود را به این توپ رساند و گل اول بارسا را به ثمر رساند.

پس از این گل، گرانادا حملات خود را شدت بخشید و در چند صحنه می توانست به گل تساوی دست یابد. بخصوص در یک صحنه که شوت خاوی مارکز در دقیقه 41 با مهار عالی براوو همراه شد و توپ به کرنر رفت. پیش از این صحنه نیز لئو مسی با پای راست، شوت خطرناکی را به سمت دروازه گرانادا شلیک کرده بود که توپ با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت.


یکی از صحنه های بحث برانگیز بازی نیز خطای مشکوک به پنالتی بارترا روی مهاجم گرانادا بود که داور دستور به ادامه بازی داد. در نهایت نیمه اول با تک گل راکیتیچ به سود بارسلونا تمام شد.

هنوز سه دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود که بارسا به گل دوم خود نیز دست یافت. توپ ارسالی از راست با همکاری راکیتیچ به سوارز رسید و این بازیکن با ضربه ای آرام و دقیق، گل دوم بارسا را به ثمر رساند تا در عرض 4 روز، سومین گل خود را برای بارسا زده باشد.


گرانادا که حالا دو گل عقب افتاده بود برای جبران جلو کشید و در دقیقه 52 به پنالتی دست یافت. بارترا مرتکب این پنالتی شد و یک دقیقه بعد، فران ریکو این پنالتی را به گل اول گرانادا تبدیل کرد تا فاصله به یک گل کاهش یابد.

در حالیکه گرانادا برای زدن گل تساوی تلاش می کرد و بارسا موقعیتی خلق نمی کرد، روی نبوغ راکیتیچ این تیم به گل سوم دست یافت. دقیقه 69، راکیتیچ با یک پاس عمقی عالی، سوارز را به سمت دروازه گرانادا روانه کرد. این بازیکن پس از جا گذاشتن دروازه بان، لئو مسی را مقابل دروازه خالی صاحب توپ کرد تا فوق ستاره آرژانتینی هم در این بازی سهمی از گل های بارسا داشته باشد.


در ادامه بازی، گرانادا پس از دریافت گل سوم، تقریبا از جبران نتیجه ناامید شد و بارسلونا کنترل بیشتری روی توپ و بازی پیدا کرد. مسی در دو صحنه بسیار بدشانس بود که نتوانست فاصله را به سه و چهار گل برساند و بخصوص دروازه بان گرانادا روی موقعیت دوم مسی، عملکرد بسیار خوبی داشت. در نهایت این بازی با برتری 3-1 بارسلونا خاتمه یافت تا این تیم با یک بازی بیشتر، خود را به یک امتیازی رئال برساند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد