تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در هفته 24 بوندس لیگا تیم بایرن ومنیخ در خانه هانوفر با نتیجه 3-1 به برتری رسید.



هانوفر در شرایطی که از هفته 16، دیگر رنگ پیروزی را ندیده بود و در رده یازدهم قرار داشت به مصاف بایرن مونیخ آمده بود و بایرن هم پس از کسب یک شکست و یک تساوی در شروع نیم فصل دوم، با کسب 5 برد متوالی پرگل، با روحیه ای خوب و به قصد کسب یک برد دیگر مقابل میهمان نه چندان قدرتمند خود قرار گرفت.

بازی در نیمه اول مطابق انتظار با میدانداری بایرنی ها همراه بود. هانوفر هم در هنگام تصاحب توپ، چشم به ضد حملات داشت و این کار را هم شجاعانه و با تعداد نفرات زیادی انجام می داد. پس از یکی دو خطر نصفه و نیمه ای که هر دو تیم روی دروازه یکدیگر به وجود آوردند، سرانجام بر خلاف انتظار، این هانوفر بود که توسط بازیکن ژاپنی خود به گل دست یافت.

در دقیقه 25 بازی بود که بریاند، مهاجم سیه چرده هانوفر از راست، هیروشی کیوتاکه را بیرون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این بازیکن پس از نفوذ به محوطه جریمه و جاگذاشتن دانته، توپ را وارد دروازه بایرن کرد. در این صحنه کاری از دستان نویر ساخته نبود.


اما این نتیجه دوام چندانی نداشت چرا که بایرنی ها خیلی سریع و در دقیقه 28 به گل تساوی دست یافتند. ژابی آلونسو در این دقیقه، روی یک ضربه آزاد از 20 متری توپ را وارد دروازه هانوفر کرد. جالب اینکه ژابی پس از زدن ضربه، سر خورده بود. دروازه بان هانوفر نیز تنها نظاره گر ورود توپ به دروازه بود. در ادامه، بایرن نتوانست موقعیت گل دیگری خلق کند. این تیم آشکارا از روزهای اوجش فاصله داشت. بدین ترتیب نیمه اول با همان نتیجه 1-1 خاتمه یافت.


نیمه دوم را بایرن هجومی تر از نیمه اول آغاز کرد و با ورود ریبری در دقیقه 53 به زمین بجای گوتزه، این تیم قدرت بیشتری نیز در خط حمله پیدا کرد. سرانجام در دقیقه 60، روی همکاری خوب توماس مولر و ریبری، بایرن صاحب یک ضربه پنالتی شد.


لواندوفسکی که قصد داشت درون شش قدم،پاس ریبری را با ضربه سر وارد دروازه کند، با خطای مارسلو مدافع هانوفر، نقش بر زمین شد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. پنالتی را نیز توماس مولر به گل تبدیل کرد تا بایرن 2-1 از میزبان خود پیش بیفتد.


یازده دقیقه بعد، بایرن به گل سوم خود نیز دست یافت و تا حدود زیادی از کسب پیروزی اطمینان یافت. حرکت انفرادی فرانک ریبری از چپ و سانتر زیبای این بازیکن را توماس مولر، درون محوطه جریمه با پروازی بلند و ضربه سری دقیق به گل تبدیل کرد. مولر با این گل، خود را در جدول گلزنان بوندسلیگا، 11 گله کرد.

در ادامه بازی نیز اتفاق چندان خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بایرن با کسب این سه امتیاز 61 امتیازی شد و با توجه به شکست ولفسبورگ در زمین آگزبورگ، فاصله در صدر جدول به 11 امتیاز افزایش یافت. هانوفر نیز هشتمین بازی بدون برد خود را پشت سر گذاشت.

در دیگر بازی های این هفته نتایج زیر به دست آمد :

آگزبورگ 1-0 ولفسبورگ
فرایبورگ 0-1 وردربرمن
شالکه 3-1 هافن هایم

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد