تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

رئال در خانه بیلبائو با نتیجه 1-0 شکست خورد تا به احتمال فراوان فردا با برد بارسا مقابل وایکانو به رتبه دوم جدول سقوط کند.



بازی با قضاوت آقای آلبرتو اوندیانو ماینکو در مقابل دیدگان 51,000 تماشاگر آغاز شد. تیم آنچلوتی بعد از تساوی خانگی هفته گذشته دیگر جایی برای اشتباه و لغزش نداشت و بازی را نسبتاً هجومی آغاز کرد، اما بی ثمر بودن مهاجمان تیم که با افت قابل توجهی مواجه شده اند، توپ ها به سرانجامی نرسید. اما در طرف دیگر، شاگردان والورده آنطور که می خواستند بازی را پیش بردند و در دقیقه '26 با یک حرکت مفید دروازه کاسیاس را فرو ریخته و برای حفظ نتیجه به خوبی دفاع کردند تا نیمه نخست با پیروزی 1-0 میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم رئال مادرید کار را هجومی آغاز کرد و برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی از خود به خرج داد و موقعیت های بسیار بهتری نسبت به نیمه اول خلق کرد، اما این بار نوبت درخشش ایرایزوز بود تا با واکنش های عالی خود تیم آنچلوتی را ناکام بگذارد. در دقیقه '71 خسه به جای ایارامندی به بازی آمد. در دقیقه '76 هم لوکاس سیلوا با کروس تعویض شد. بلافاصله بعد از آن، ضربه سر دیگری از آدوریز این بار به تیر عمودی دروازه کاسیاس برخورد کرد. در دقیقه '80 هم چیچاریتو با بنزما تعویض شد تا شاید تعویض فرگوسنی آنچلوتی باشد!

در دقیقه '82 بیل از وسط زمین خروج ایرایزوز از دروازه اش را دید و توپ را به سمت دروازه شلیک کرد اما با بدشانسی محض، این ضربه تماشایی به تیر عمودی برخورد کرد و به زمین برگشت و در ادامه ضربه خسه با برخورد به مدافعین راهی کرنر شد. در نهایت نتیجه تغییری نکرد تا آنچلوتی و شاگردانش بازی را واگذار کرده و در آستانه از دست دادن صدر جدول باشند.


شـرح گل

دقیقه '26 (آریتز آدوریز)(1-0): سانتر خوب میکل ریکو به روی دروازه رئال مادرید با ضربه سر عالی آدوریز وارد دروازه کاسیاس شد و تلاش کاپیتان مادریدی ها نیز به جایی نرسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد