تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تک گل نیمه اول آدوریز تا پایان بازی حفظ شد و رئال نتوانست با وجود حملات فراوانش در نیمه دوم، به گل تساوی دست یابد. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی به خبرنگاران گفت :

برتری اتلتیک بیلبائو

بازی برابری بود. اتلتیک خوب دفاع کرد، خوب جنگید و به گل هم رسید. مشکل ما در دفاع نیست. مشکل در فاز تهاجمی ماست. در دو بازی فقط یک گل زده ایم، آن هم از روی نقطه پنالتی. این مشکلی است که باید به دنبال راه حل برای آن باشیم. در این بازی نتوانستیم راه نفوذ به دفاع اتلتیک را پیدا کنیم.



مشکلات رئال

در این بازی حرکات انفرادی در تیم زیاد دیده شد.زمانیکه نیاز بود سریع و بدون حرکات اضافه به سمت دروازه حریف حرکت کنیم، حرکات انفرادی انجام می دادیم. کند بازی می کنیم و  توپ را خوب به چرخش در نمی آوریم. نقشه های تهاجمی ما نامشخص است. معلوم نیست در خط حمله چه می کنیم. بازیکنان تهاجمی ما فضای کافی نصیبشان نمی شود.

تعویض ها

می خواستم با ورود خسه، تیم را سرحال تر کرده و از جناجین بیشتر نفوذ کنیم. کروس را بیرون کشیدم چون یک کارت داشت . ایارامندی هم مثل کروس، چون کارت گرفته بود تعویض شد.

اتلتیک خسته تر از شما نبود؟ (به دلیل بازی در کوپا دل ری روز چهارشنبه)

مشکل ما بدنی نبود. در فاز تهاجمی بدون ایده و بی برنامه بودیم.

45 دقیقه نیم اول را به اتلتیک هدیه دادید

نیمه اول که نه، کل بازی را به اتلتیک هدیه دادیم.در نیمه اول، آنها به گل رسیدند و در نیمه دوم نتوانستیم گل خورده را جبران کنیم.

مسئولیت شکست

مسئولیت این شکست با من است .تیم من بد بازی می کند و لالیگا با این شکست پیچیده تر شد.البته هنوز رقابت به پایان نرسیده و سعی می کنیم خیلی سریع به ثبات برسیم.

مشکل کم کاری بازیکنان

نه؛ مشکل ما این مساله نیست. گفتم که مشکل در فاز حمله ماست. مشکل ما فنی است نه کم کاری بازیکنان.

مثلث همیشه ثابت بیل، بنزما و کریستیانو

مشکل فقط از این سه بازیکن نیست. درست است که امروز خیلی خوب بازی نکردند ولی بازیکنان دیگری که در فاز تهاجمی مشارکت دارند نیز کار خود را به خوبی انجام ندادند.

کنترل اوضاع

همه چیز تحت کنترل است. تیم روی اهدافش متمرکز است اما واضح است که خوب بازی نمی کنیم. از همین امروز به دنبال پیدا کردن راه حل و به ثبات رساندن تیم خواهیم بود. باید بهتر از این بازی کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد