تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بارسلونا در خانه موفق شد با نتیجه 6-1 تیم رایووایکانو را شکست دهد و صدرنشین لالیگا شود.



آبی اناری ها برای جلوگیری از اتفاق رخ داده در دیدار های سوسیداد و مالاگا و عدم دریافت گلی زودهنگام بازی را تهاجمی اغاز کرده و خیلی زود توسط پاس گل دیگری از ژاوی و با ضربه تمام کننده استادانه سوارز به گل رسیدند. پس از این گل و در نیمه ای که تقریبا اثری از لئو مسی در زمین مسابقه نبود، سوارز با دوندگی های بی امانش جور خط حمله بارسا را کشید و با فرار های خود موقعیت هایی را توسط خودش و همچنین پدرو و مسی ایجاد کرد که راه به جایی نبرد. از آن سو شاگردان پاکو خمز نیز بیکار نشسته و با ارائه فوتبال مالکانه خود موقعیت هایی را از روی ضربات از راه دور ایجاد کرده که با واکنش های مناسب کلودیو براوو همراه بود.

نیمه دوم را نیز شاگردان انریکه با گل آغاز کردند. جرارد پیکه آماده توانست بازهم با استفاده از یک ضربه شروع مجدد گلزنی کرده تا خیال آبی اناری ها از کسب این پیروزی تا حد زیادی راحت شود. پس از این گل و با حرکت سوارز و اخراج تیتو مدافع رایو در دقیقه 54 عملا سرنوشت مسابقه تعیین شد و از آن پس انریکه با خارج کردن اینیستا و ماسکرانو به همگان اعلام کرد که نتیجه دلخواه خود را کسب کردهف اما این پایان کار نبود و لئو مسی و لوئیز سوارز دو فوق ستاره آماده این روزهای بارسا با عطش فراوان خود توانستند گل های بیشتری را برای تیم میزبان به ثمر برسانند و از آن سو نیز با فرار آلبرتو بوئنو آماده و تکل دنی آلوز داور مسابقه این مدافع برزیلی را نیز از زمین بازی اخراج کرده و یک پنالتی به سود تیم میهمان اعلام کند.


 دقیقه 6 (1-0، سوارز): پاس در عمق ژاوی با فرار سوارز همراه شد تا این فوق ستاره آماده با ضربه نوک پای خود که سرعت آن توسط تلویزیون اسپانیا نزدیک به 101 کیلومتر در ساعت تخمین زده شد گل اول مسابقه را به ثمر رسانده و پس از بازی برابر تیم های منچسترسیتی، گرانادا و ویارئال برای چهامین بازی پیاپی برای بارسا گلزنی کند.

 دقیقه 49 ( 2-0، پیکه): ضربه سر جوردی آلبا به تیرک افقی دروازه برخورد کرد تا جرارد پیکه در آستانه دروازه و به آسانی گل دوم مسابقه را به ثمر برساند.

 دقیقه 56 ( 3-0، مسی): حرکت سوارز و برخورد وی با تیتو را داور نقطه پنالتی تشخیص داد. در ابتدا ضربه مسی به سمت چپ دروازه را کریستین آلوارز مهار کرد، اما جیل مانزانو داور مسابقه به علت جلو آمدن وی دستور به تکرار ضربه پنالتی داد تا این بار مسی با ضربه خود به گوشه سمت راست اختلاف را به سه گل برساند.

 دقیقه 63 ( 4-0، مسی): حرکت دیگری از لوئیز سوارز. مهار این مهاجم آماده با جرخش و ضربه وی به سمت دروازه همراه شد تا پس از دفع ناقص کریستین آلوارز توپ به لیونل مسی رسیده و این بازیکن به آسانی 29امین گل خود در رقابت های این فصل لالیگا را به ثمر برساند.

 دقیقه 68 ( 5-0، مسی): هتریک دیگری از مسی در تنها 12 دقیقه! پاس در عرض پدرو در محوطه جریمه به این فوق ستاره آرژانتینی رسید تا با خونسردی و پس از پشت سر گذاشتن مدافعان و دروازه بان رایو با ضربه ای زمینی گل پنجم بارسا را نیز به ثمر برساند.

 دقیقه 80 (1-5، بوئنو): پنالتی اخراج دنی آلوز را آلبرتو بوئنو آماده به آسانی از روی نقطه پنالتی به زیر طاق دروازه کلودیو براوو فرستاد تا روند گلزنی های این مهاجم آماده ادامه داشته باشد.

 دقیقه 90 (6-1، سوارز): پاس در عمق مسی را این بار سوارز با پشت سر گذاشتن دروازه بان رایو به آسانی به گل دوم خود در این مسابقه تبدیل کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد