تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود و بایرنی ها برای صعود به برد در این بازی نیاز داشتند.



بازی طبق انتظار در نیمه اول با برتری بایرن مونیخ آغاز شد و در همان دقیقه 3 راکیتسکی درون محوطه جریمه گوتسه را سرنگون کرد و داور اعلام پنالتی-اخراج کرد. ضربه پنالتی را مولر خلاف جهت حرکت پیاتوف تبدیل به گل اول بازی کرد. دقیقه 8 پاس عرضی لواندوفسکی از مقابل دروازه عبور کرد و روبن در باز کردن دروازه شاختار ناکام ماند. دقیقه 11 ضربه محکم روبن از بالای دروازه به بیرون رفت. برای دقایقی بایرنی ها نتوانستند موقعیت جدی خلق کنند ولی جریان بازی را به صورت کامل در اختیار داشتند. دقیقه 23 بهترین فرصت برای زدن گل دوم هدر رفت، ضربه سر لواندوفسکی به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد. دقایقی بعد ضربه ریبری با چند رفت و برگشت از جلوی دروازه شاختار دفع شد. دقایقی بعد با ادامه فشارهای بایرن این تیم گل دوم را هم به ثمر رساندو دقیقه 36 مولر می توانست گل دوم خود در این بازی را به ثمر برساند اما ضربه او با کمترین اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم با برتری بایرن آغاز شد و این تیم خیلی زود توانست گل ها سوم و چهارم را به ثمر برساند. دقیقه 56 جدی ترین موقعیت شاختار خلق شد اما تکل به موقع بادشتوبر مانع از باز شدن دروازه نویر شد. بعد از این صحنه حملات بایرن ادامه یافت و در مهمترین صحنه ضربه برنات با دفع پیاتوف به کرنر رفت. دقایقی بعد بایرن موفق شد گل پنجم را هم به ثمر برساند. با افزایش فاصله و نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی بایرنی ها بیشتر سعی در کنترل جریان بازی داشتند اما در این بین دوباره بازیکنان این تیم دروازه شاختار را گشودند. دقیقه 83 مولر از مقابل دروازه بهترین فرصت را برای هت تریک کردن در این بازی از دست داد. در ادامه بایرن پس از چند دقیقه افت موفق شد گل هفتم را هم وارد دروازه شاختار کند. در آخرین دقیقه بازی عکس العمل پیاتوف مانع از به ثمر رسیدن گل هشتم بایرن شد.
شرح گل ها

توماس مولر (دقیقه 3 | 1-0): توماس مولر از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را به ثمر رساند.

ژروم بواتنگ (دقیقه 34 | 2-0): ضربه لواندفسکی از مقابل دروازه پس از برخورد به پیاتوف مقابل دروازه خالی به
بواتنگ رسید و او به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

فرانک ریبری (دقیقه 49 | 3-0):  همکاری عالی ریبری و آلابا از سمت چپ با ورود ریبری به محوطه و ضربه او به گوشه پائین سمت چپ دروازه همراه بود.

توماس مولر (دقیقه 52 | 4-0): سانتر ریبری از سمت چپ با دفع ناقص پیاتوف همراه بود و در ریباند مولر دروازه خالی شاختار را گشود.

هولگر بادشتوبر (دقیقه 63 | 5-0): سانتر رافینیا از سمت راست با ضربه سر بادشتوبر بدل به گل پنجم شد.

روبرت لواندوفسکی (دقیقه 75 | 6-0): پاس بلند و عالی شواین اشتایگر لواندفسکی را در موقعیت تک به تک قرار داد و ضربه او پس از برخورد به پاهای پیاتوف وارد دروازه شد.

ماریو گوتسه (دقیقه 87 | 7-0): روی ضد حمله و پاس عرضی بواتنگ گوتسه صاحب موقعیت شد و پس از حرکتی عرضی با ضربه ای زمینی دروازه را گشود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد