تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

صدرنشین لیگ انگلیس دیشب در خانه برابر تیم 10 نفره پاری سن ژرمن متوقف شد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، پاریسی ها در همان نیمه اول و بخاطر اخراج زلاتان 10 نفره شدند اما بازی تا دقیقه 81 بدون گل در جریان بود تا اینکه گری کیهیل، موفق به باز کردن دروازه پی اس جی شد. 5 دقیقه بعد، داوید لوئیز بازی را برابر کرد تا کار به وقت اضافه کشیده شود. در وقت اضافه هم هر کدام یک گل به ثمر رساندند تا چلسی به خاطر دریافت دو گل در خانه از دور رقابت ها حذف شود.

ژوزه مورینیو در انتهای مسابقه به انتقاد از شیوه بازی پی اس جی پرداخت و گفت:" پی اس جی در خیلی از دقایق بازی زیرکانه بازی کرد. این لغتی است که در وصف فوتبال آنها می توان بکار برد. در فوتبال انگلستان این شیوه تاکتیکی مورد قبول نیست و به همین دلیل است که در انگلستان فوتبال های زیبایی را مشاهده می کنیم. در اروپا و دیگر قاره ها، تیم هایی هستند که مثل پی اس جی بازی می کنند.

وقتی آنها گل دوم را زدند، ابتدا با شادی گل طولانی خود وقت کشی کردند و سپس توپ را مرتب به کناره های زمین بردند تا در بازی وقفه ایحاد شود.به اینها، مصدومیت های نمایشی را هم اضافه کنید. وقتی ما در 10 دقیقه پایانی به گل رسیدیم، هرگز سعی نکردیم به این شیوه وقت کشی کنیم تا بازی به اتمام برسد."

مورینیو در مورد نتیجه مایوس کننده بازی برای او و شاگردانش گفت:" بازی دو بار در دستان ما بود و این شانس را داشتیم تا به مرحله بعد برویم ولی آنها قوی تر از ما بودند. آنها بهتر از ما با فشار بازی کنار آمدند. وقتی پی اس جی 10 نفره شد، فکر می کنم برخی بازیکنانم گمان بردند که کار به نفع ما تمام شده است.

پی اس جی چیزی برای از دست دادن نداشت. ما دو گل یکسان و با شیوه ای مشابه دریافت کردیم که به سختی می توانم باورش کنم. پس از اتمام بازی به بازیکنانم در رختکن گفتم که حالا باید به لیگ برتر و قهرمانی در آن فکر کنیم. من از آن دسته مربیانی نیستم که پس از باخت، رختکن را به هم بریزم و بر سر بازیکنانم داد و فریاد بکشم. حالا به قهرمانی در انگلیس فکر خواهیم کرد."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد