تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

از ساعت 20:30 دقیقه امشب به وقت تهران شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا که هفته گذشته پس از نزدیک به چهار ماه توانسته بودند به صدر جدول رقابت های لالیگا بازگردند در استادیوم کوچک و 6 هزار نفری آپوئورا به مصاف تیم رده چهاردهمی ایبار رفتند.



نیمه نخست مطابق انتظار ب مالکیت توپ آبی اناری ها همراه بود اما این تیم به جز چند صحنه که یکی از آن به حرکت انفرادی و دیدنی لئو مسی که با دریبل 4 بازیکن ایبار همراه بود، نتوانستند تا دقایق پایانی نیمه و اعلام ضربه پنالتی موقعیت جدی را بر روی دروازه حریف خلق کنند و از آن سو بازیکنان ایبار نیز با استفاده از نبود دو مدافع کناری بارسا و حملات خود از جناحین چند بار به دروازه براوو نزدیک شدند، اما همچون بارسا نتوانستند شانس مسلمی را برای گلزنی خلق کنند.


نیمه دوم نیز با مالکیت توپ بازیکنان بارسا همراه بود و این بار بر خلاف نیمه نخست آن ها خیلی زود توانستند با ضربه سر لئو مسی اختلاف را به دوگل رسانده و تا حدود زیادی خیال خود را از بابت این سه امتیاز خارج از خانه راحت کنند.

پس از این گل انریکه نیمار و راکیتیچ را بیرون کشید تا ژاوی هرناندز در شب 750امین بازی خود با پیراهن بارسا و پدرو را وارد زمین کند. با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی بازیکنان ایباردیگر امیدی به برگرداندن نتیجه نداشته و تنها در یک حرکت زیبا توسط فدریکو پیاوکاری در دقیقه 89 بازی توپ را به تیر افقی دروازه کلودیو براوو زدند و  از آن سو آبی اناری ها نیز با در پیش بودن دو مسابقه حساس برابر رئال مادرید و منچسترسیتی دیگر خود را به آب و آتش نزده و با حفظ توپ و کنترل مسابقه 90 دقیقه را به پایان رساندند.
شرح گل های بازی

دقیقه 31 (0-1، مسی): پاس لوئیز سوارز و ضربه لئو مسی در آستانه رسیدن به دروازه به دست اکیزا مدافع ایبار برخورد کرد تا پس از اعلام ضربه پنالتی از سوی داور مسابقه این فوق ستاره آرژانتینی بر خلاف چند بازی اخیر با ضربه دقیق و محکم خود به گوشه سمت چپ دروازه گل اول بارسا را به ثمر برساند.

دقیقه 55 (0-2،مسی): کرنر ارسالی ایوان راکیتیچ را لیونل مسی با یک ضربه سر شیرجه ای دقیق به گوشه سمت راست دروازه فرستاد تا خود و بارسلونا را دو گله کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد