تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال دورتموند امشب در بازی برگشت میزبان یوونتوس است.



به گزارش "تک گل"، بیانکونری ها در بازی رفت، موفق شدند 2-1 حریف خود را شکست دهند ولی در صورت پیروزی 1-0، این دورتموند است که به دور بعد صعود خواهد کرد.

دورتموند

شاگردان یورگن کلوپ که وضعیت بسیار بدی تا نیم‌فصل اول در بوندس لیگا داشتند و در رده‌ی آخر جدول حضور داشتند، کم‌کم توانستند خود را بالا بکشند و حالا در رده‌ی دهم قرار دارند. دورتموند پس از شکست 2-1 مقابل یوونتوس، دو تساوی و دو پیروزی کسب کرده و حالا باید در مقابل تماشاگران خود، برای اولین بار میزبان قهرمان 3 سال اخیر ایتالیا باشد.نوری شاهین و کوین گروسکروتس، مصدومین زرد و مشکی پوشان برای بازی امشب خواهند بود.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری پس از پیروزی 2-1 مقابل دورتموند، در 4 بازی خود، 1 تساوی، 1 شکست و 2 پیروزی کسب کرده‌اند ولی عملکرد آن‌ها در چند هفته‌ی اخیر نسبت به نیم‌فصل اول دچار افت شده است. پیروزی 2-1 در خانه می‌تواند نتیجه شکننده‌ای تلقی شود و آلگری می‌داند که یک اشتباه کوچک از سوی شاگردانش ممکن است درنهایت به شکست و حذف آن‌ها از لیگ قهرمانان منجر شود. مارتین کسرس به دلیلی جراحی روی زانویش، دیدار امروز را از دست خواهد داد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد