تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دو تیم بارسلونا و اتلتيک بيلبائو روز 30 مي، بايد بازي فينال کوپا دل ري را برگزار کنند؛ در حاليکه هنوز ورزشگاه محل برگزاري اين بازي مشخص نشده است.




به گزارش "تک گل"، بلافاصله پس از صعود بارسلونا و بیلبائو به فینال، روسای دو باشگاه در مصاحبه های خود اظهار امیدواری کردند که فینال در ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید "سانتیاگو برنابئو" برگزار شود؛ با این حال مدیران رئال و در راس آنها فلورنتینو پرز، صراحتا عنوان داشتند که اجازه برگزاری این بازی را در برنابئو نخواهند داد. هواداران رئال نیز در جریان دیدار مقابل ویارئال، با شعارهای خود هشدار دادند که فینال نباید در برنابئو برگزار شود.

امروز از سوی دو باشگاه بارسلونا و اتلتیک بیلبائو، درخواست کتبی رسمی به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال شد مبنی بر اینکه بازی فینال در ورزشگاه رئال برگزار شود. این نامه به امضای جان باراساتگی و آلبرت سولر از مدیران دو باشگاه رسیده است. قرار است به زودی فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد ورزشگاه محل برگزاری بازی فینال به جمع بندی نهایی برسد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد