تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در انتهای این دیدار حساس، با چهره ای مغموم در نشست خبری حاضر شد و به سوالات پاسخ گفت:



تجزیه و تحلیل بازی

امشب دو تیم بسیار سطح بالا مقابل یکدیگر قرار گرفتند و معتقدم که یک ساعت مقابل بارسا عالی بازی کردیم و کنترل میدان دست ما بود. نیمه اول در تمام خطوط منظم و حساب شده بازی کردیم. پس از دریافت گل دوم، بازی پیچیده شد و دیگر نتوانستیم مثل نیمه اول بازی کنیم. سی دقیقه پایانی دیدار، خوب نبودیم.

امیدواری با وجود شکست

بازی خوبی انجام دادیم و قصد داریم همین ایده را در بازی های بعدی نیز حفظ کنیم. تیم من امشب نسبت به هفته های گذشته بسیار بهتر بازی کرد؛ هرچند که لالیگا حالا دشوارتر و پیچیده تر از قبل شده است.بارسا 4 امتیاز با ما اختلاف پیدا کرد ولی نباید پا پس بکشیم. نیمه اول خیلی عالی بودیم و باید همیشه همینگونه بازی کنیم.

تمرکز روی لیگ قهرمانان

لالیگا هنوز برای ما تمام نشده است. درست که بارسا اختلاف امتیازی خوبی دارد ولی در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. تمرکز اصلی خودمان را روی لیگ قهرمانان نمی گذاریم.

رئال برای برد بازی کرد. به نظر شما تیم بهتر برنده شد ؟

پاسخ به این سوال دشوار است. یک ساعت عالی بازی کردیم ولی در سی دقیقه پایانی، تمرکز خودمان را از دست دادیم و نتوانستیم مثل نیمه اول بازی کنیم. مشکل بدنی نبود؛ بیشتر به ذهنیت بازیکنان مربوط می شد. بارسا در انتهای بازی روی ضد حملات وحشتناک بود. دو تیم بسیار با کیفیت امشب مقابل هم قرار گرفته بودند و به اعتقاد من، هر دو تیم شایسته پیروزی بودند.

بازی با سیستم 2-4-4

امشب مثل همیشه بازی کردیم. البته بیل کمی عقب تر و نزدیک به خط میانی بازی می کرد. دو لاین 4 نفره را در زمین قرار داده بودم. آلبا از جناح چپ خیلی نفوذ می کرد و برخی مواقع بیل مجبور می شد خیلی نفوذ نکند.

از این شکست آشفته اید ؟

بله بخاطر این باخت آشفته ایم اما بهتر است به نکات خوب و مثبت مسابقه فکر کنیم. خوب بازی کردیم و معتقدم که باید برای مقطع پایانی رقابت ها، ایمان و اطمینانمان را حفظ کنیم.

تحول کریستیانو

فکر نمی کنم او امشب تغییری در سبک بازیش به وجود آمده بود.امشب بازی بسیار کاملی از او دیدیم. خیلی تلاش کرد و همواره روی دروازه بارسا خطرساز بود.یک گل زد و یک توپ او هم با بدشانسی به تیر برخورد کرد.

خستگی کروس و مودریچ

بله؛ فکر می کنم کمی خسته شده بودند.هر دو در میانه زمین خوب بازی کردند و خیلی تلاش کردند. در پایان بازی هم خستگی بر آنها غالب شد. مودریچ و کروس برای ما بازیکنان مهمی هستند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد