تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، از ساعت 22:30 دقیقه امشب به وقت تهران شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا در حضور 73837 تماشاگر برای حفظ فاصله 4 امتیازی خود در صدر جدول رقابت های لالیگا به مصاف تیم قعرنشین آلمریا رفتند.



نیمه نخست مطابق اننظار با مالکیت توپ آبی اناری ها همراه بود، اما آن ها با بی دقتی در دادن پاس های نهایی نتوانستند موقعیت جدی را خلق کرده و تنها در چند صحنه با برخورد به مدافعین آلمریا در محوطه جریمه به زمین خوردند تا این که لیونل مسی در اواسط نیمه با یکی دیگر از ضربات پای چپ خاص خودش بارسا را پیش انداخت. پس از این گل شاگردان سرجی مدافع چپ سابق بارسا کمی جلو کشیده و پیش از شنیده شدن سوت پایان نیمه نخست موقعیت های نصفه و نیمه ای بر روی دروازه براوو خلق کردند که راه به جایی نبرد.

نیمه دوم نیز روند مشابهی با 45 دقیقه اول داشت و آبی اناری ها با کنترل بازی این بار توسط لوئیز سوارز به گل رسیدند تا خیال خود را از بابت کسب این پیروزی راحت کنند. پس از گل دوم انریکه مونتویا و رافینیا را به جای آلوز و راکیتیچ به بازی آورد و آبی اناری ها با میدان داری ژاوی کنترل بازی را در اختیار گرفته و توانستند گل های سوم و چهارم را نیز به ثمر برسانند تا با کسب این سه امتیاز خانگی موقتا فاصله خود با سایر تیم ها در صدر جدول رقابت های لالیگا را به 7 امتیاز برسانند.

شرح گل های بازی

دقیقه 33 (1-0، مسی): پاس مارک بارترا در سمت راست محوطه جریمه به لیونل مسی رسید تا این فوق ستاره آرژانتینی با دریبل مدافع آلمریا و حرکت در عرض خود بتواند با یک ضربه بغل پای فنی و دقیق توپ را به گوشه دروازه ژولیان سنگربان امشب شاگردان سرجی فرستاد.

دقیقه 55 (2-0، سوارز): پاس دنی آلوز در گوشه سمت راست محوطه جریمه لوئیز سوارز رسید تا این مهاجم آماده با ضربه  پای چپ استثنائی خود به گوشه دروازه اختلاف را به دو گل برساند.

دقیقه 74 ( 3-0، باترا): کرنر ارسالی ژاوی هرناندز را مارک بارترا از روی نقطه پنالتی و با یک ضربه سر چکشی به گوشه دروازه آلمریا فرستاد تا آبی اناری ها برای سومین بازی پیاپی با ضربه سر و از یک شروع مجدد به گل برسند.

دقیقه 93 (4-0، سوارز): پاس در عمق عالی مسی با فرار پدرو همراه بود تا این مهاجم اسپانیایی با پاس به موقع خود سوارز را در آستانه دروازه خالی صاحب توپ کرده تا ال پیستوریو به آسانی خود را در این بازی دو گله کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد