تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بايرن مونيخ با پيروزي 5-3 مقابل لورکوزن در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي، راهي مرحله بعد اين رقابت ها شد.



به گزارش "تک گل"، بایرنی ها برخلاف رقابت های بوندس لیگا، در دیدار امشب حسابی برای پیروزی به دردسر افتادند و در نهایت در ضربه پنالتی توانستند میزبان سخت کوش شان را شکست بدهند.
لورکوزن مثل بازی‌های بوندسلیگایی‌اش ظاهر شد: مسلط و باجرأت. آنها هیچ ترسی از ابهت حریف خود نداشتند و از همان ابتدای کار حمله را در دستور کار خود قرار داده بودند. دقیقه 13 کاسترو در پی برخورد با لام در محوطه جریمه بایرن سرنگون شد. لورکوزنی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور چنین نظری نداشت. سه دقیقه بعد باز هم تیم میزبان بود که توسط کیسلینگ با یک ضربه سر بالاتر از مهدی بن‌عطیه خطری را روی دروازه نویر ایجاد کرد، اما این توپ راهی به درون دروازه نیافت.
با گذشت نیمی از نیمه نخست، آمار بازی حاکی از این بود که لورکوزن تیم برتر میدان بود. رودی فولر هم از جایگاه ویژه با نگاهی حاکی از رضایت، بازی را دنبال می‌کرد.
بالاخره دقیقه 39 بایرن صاحب موقعیت شد. خوان برنات از جناح چپ توپ را به محوطه جریمه حریف سانتر کرد؛ جایی که مولر ایستاده بود و شوت کرد اما لنو در چارچوب دروازه لورکوزن مطمئن نشان داد.
پیش از پایان نیمه اول بالعربی موقعیت دیگری برای میزبان خلق کرد، اما توپ از بالای دروازه نویر به بیرون رفت و به این ترتیب نیمه نخست بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند، به پایان رسید.
در نیمه دوم هم لورکوزن بازی را بهتر شروع کرد. با این حال نخستین موقعیت این نیمه در دقیقه 52 برای بایرن مونیخ پیش آمد؛ جایی که گوتزه ضربه کرنر ارسال شده را با ضربه سر به سمت دروازه لنو هدایت کرد، اما توپ از سمت راست چارچوب بیرون رفت. زننده تک گل آلمان در فینال جام جهانی اخیر دو دقیقه بعد در جدال با وندل وی را نقش زمین کرد و با برانکارد او را به بیرون منتقل کردند.
دقیقه 60 لواندوفسکی کرنر ارسالی هم‌تیمی‌هایش را به گل تبدیل کرد، اما داور حرکت وی را توأم با خطا روی توپراک تشخیص داد و گل را نپذیرفت.
بایرنی‌ها در این دیدار در بازی‌سازی بسیار پراشتباه ظاهر می‌شدند و ده دقیقه قبل از پایان بازی هم توپ را در زمین خودی تقدیم بالعربی کردند؛ اما خوش‌شانس بودند که نویر دروازه را نجات داد. این نیمه هم بدون گل به آخر رسید تا کار به وقت‌های اضافه بکشد.
در پانزده دقیقه نخست بایرن صاحب یک فرصت خطرناک شد. مولر با لنو تک به تک شده بود، اما در آخرین لحظه هیلبرت از راه رسید و دروازه را نجات داد. در این نیمه هیچ حرکت خاصی از لورکوزن مشاهده نشد. در پانزده دقیقه دوم تیم میزبان صاحب یک ضربه آزاد شد. کالهان‌اوغلو پشت توپ ایستاد، اما درمیچ موقع اثرگذاشتن روی این توپ در آفساید قرار داشت. این تنها موقعیت جدی در این نیمه بود. سی دقیقه وقت‌های اضافی هم بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده تیم بعدی راهیافته به نیمه‌نهایی شود.
توماس مولر، لواندوفسکی، ژابی آلونسو، گوتزه و تیاگو هر پنج پنالتی بایرن مونیخ را به گل تبدیل کردند. در مقابل، اسون بندر، کاسترو و کالهان‌اوغلو پنالتی‌زنان موفق لورکوزن بودند اما به دلیل اینکه در نخستین پنالتی این تیم مانوئل نویر درمیچ را ناکام گذاشت، شاگردان راجر اشمیت بازنده ضیافت پنالتی‌ها شدند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد