تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

رئال امشب در خانه میزبان تیم مالاگا است.



به گزارش "تک گل"، رئال برای ادامه تعقیب و گریز برای عبور از بارسا، به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم دارد.

رئال مادرید

شاگردان کارلو آنچلوتی با 2 امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین در رده ی دوم جدول لالیگا حضور دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و حالا برای تقابل با مالاگا، خود را اماده می‌کنند. سپیدپوشان روز سه شنبه هفته گذشته، در لیگ قهرمانان اروپا و در کالدرون به مصاف اتلتیکو رفتند که بازی در نهایت با نتیجه 0-0 مساوی به پایان رسید و حالا بازی برگشت که روز چهارشنبه در برنابئو برگزار خواهد شد، مسلما در برنامه‌های آنچلوتی برای این بازی مدنظر گرفته خواهد شد. کریم بنزما به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست.

مالاگا

مالاگا با کسب 46 امتیاز از 31 بازی، در رده ی هفتم جدول لالیگا قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 تساوی، 2 شکست و یک پیروزی کسب کرده اند و حالا یکی از سخت ترین دیدارهای فصل خود را برگزار خواهند کرد 5 بازی اخیر دو تیم، با 4 پیروزی برای رئال و تنها یک پیروزی برای مالاگا همراه بوده که پیروزی مالاگا به سال 2012 باز می‌گردد. مالاگا نیز مصدوم و محرومی برای این بازی ندارد و با ترکیب کامل خود در میدان ظاهر خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد